"Das Justizministerium handelt kurzsichtig", warnten heute der Bundesverband Deutscher Zeitungsverleger (BDZV) und der Verband Deutscher Zeitschriftenverleger (VDZ) in Berlin mit Blick auf
One of the UK’s most respected media groups “have changed the approach or direction of specific projects as a direct result of insight or thinking” from sessions delivered at the Digital Innovators’
Wolfgang Blau has been named Chief Digital Officer of Condé Nast International with responsibility for the digital growth of Vogue, Vanity Fair, Wired and other famous media brands in
Pierre-François Marteau, SVP of Strategy, Governance and Growth at Schibsted Classified Media (SCM), is the latest speaker who will join us at the Digital Innovators' Summit (DIS) in Berlin, Germany
Themen dieser Ausgabe: Innovationen im Print- und Digital-Vertrieb, Paid Content bei Blogs, Interview mit den PMV-Sprechern Henning Ecker und Nils Oberschelp
Internes Führungsteam folgt nach Übergang im 4. Quartal | Arne Wolter wird neuer Chief Digital Officer | G+J e|MS-Geschäftsleitung Marko Kuck, Elke Rieck und Frank Vogel rückt an die Spitze der
Der neu geschaffene Bereich umfasst standortübergreifend alle Apps, Websites und Social-Media-Aktivitäten, die sich an Endverbraucher richten (B2C-Angebote)