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1498 Treffer:
841. Neues Yellow Paper der Deutschen Fachpresse nimmt digitales Content-Marketing in den Blick
2017.02.24, external
  … für Content-Lösungen kennen. Ziel des Yellow Papers ist es, die derzeit gängigen Content-Marketing-Modelle zu analysieren und gerade auch Einsteigern einen praktischen Überblick zu verschaffen" sagt…  
842. Digital Innovators' Tour visits Accenture Interactive Content Studio in SoHo
2017.02.14, news
  … America. In addition to creating content, Accenture is helping clients develop content operating models and global editorial strategies across channels to enable brands to compete with all content for the…  
843. 30 Prominente engagieren sich neu als Botschafter für die Leseförderung
2017.02.13, news
  Die Stiftung Lesen freut sich über prominenten Zuwachs. Unter ihnen sind der Bundestrainer Joachim Löw und die Journalistinnen Anne Will und Linda Zervakis.  
844. How Bloomberg innovates at the intersection of media and technology to create new revenue opportunities
2017.02.02, news
  Bloomberg is one of the largest and most influential business media organisations in the world. It is also one of the most agile when it comes to innovation.   
845. Oliver von Wersch geht neue berufliche Wege – und bleibt G+J in neuer Rolle verbunden
2017.02.01, news
  Die Bereiche Growth Projects & Strategic Partnerships werden in Zukunft von Arne Wolter geleitet.  
846. Real Insight ist neues Fördermitglied der Deutschen Fachpresse
2017.01.31, external
  … der Dialog mit Kunden in der Angebots-Entwicklung und der Vermarktung, die Innovation von Business Models, Produkten und Services sowie der Change von Organisationen als Transformation oder Turnaround. Die…  
847. Jan Henrik Groß wird neuer Geschäftsführer des Spotlight Verlags
2017.01.31, news
  … mit meinen neuen Geschäftsführungskollegen Rudolf Spindler und Markus Schunk. Wir werden die Modernisierung des Verlages weiter voranbringen und die Zusammenarbeit innerhalb des Holtzbrinck-Konzerns,…  
848. Putting the reader first - how Quartz disrupted business publishing
2017.01.30, news
  … for businesspeople, but many of these bellwethers were encumbered by their traditional media models centered on paywalls or a reliance on the print.Meanwhile, the habits of our target audience had…  
849. How a young digital entrepreneur turned around the business outlook of a Finnish magazine icon
2017.01.27, news
  … are a "free to read" medium so we don't charge customers a subscription fee. Our business models are based on our business strategy. We are a PaaS (Platform As A Service) company. This means we:-…  
850. A look at AJ+ - Al Jazeera's unique approach to engaging with millennials
2017.01.26, news
  … share information.We know the way people get information today is profoundly different than previous models, and one of the driving forces to distribution is people sharing the stories they are truly passionate…  
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