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1126 Treffer:
711. Industrie 4.0, Content-Marketing und Branchennews: Neuer "Letter" erschienen
2016.03.14, news
  … verändert. Ein Thema, das auch am Fachpresse-Kongress von zentraler Bedeutung sein wird. Warum Content-Marketing weiterhin an Bedeutung gewinnt und wie sich die Webeausgaben für Paid, Owned und Earned Media…  
712. FVW Medien holt Christoph Hellerung als Verlagsleiter
2016.03.04, news
  … des Verlagsleiters bei der FVW Medien GmbH in Hamburg. Der erfahrene und kompetente Medien- und Marketingprofi mit Erfahrung in der Entwicklung und Vermarktung anspruchsvoller B2B-Angebote zeichnet für die…  
713. Gruner + Jahr holt Ann-Catrin Boll als Pressesprecherin Märkte
2016.03.01, news
  … von der Hamburger Personalberatung Cribb. Dort verantwortete Boll seit Januar 2014 als Managerin Marketing und Kommunikation die Presse- und Öffentlichkeitsarbeit. Davor leitete Boll das Technologie-Team…  
714. The New Yorker’s Henry Finder talks premium content, why they’re not on Facebook Instant Articles, and more
2016.02.29, news
  One organisation that has created a very successful paid content model is Condé Nast’s iconic magazine brand The New Yorker. Here Henry Finder talks about the power of premium content, the potential  
715. From Amazon to Time Inc: 10 questions for Colin Bodell
2016.02.29, news
  Colin Bodell is Executive Vice President and Chief Technology Officer of Time Inc, having joined the company from Amazon where, among other things, he led the technology team for the Kindle Store.  
716. DI Tour: Visit AwesomenessTV, BuzzFeed Open Lab, CrossCut Ventures, VICE and more
2016.02.29, news
  From innovative start-ups to established game-changers, there is much to look forward to when the 2016 Digital Innovators’ Tour visits San Francisco, Silicon Valley and Los Angeles in April (17-23).  
717. Feature: 5 key trends in content marketing
2016.02.28, news
  …Content marketing is a growing industry with a yearly investment from brands that could well be in excess of $135 billion. Here are five key trends in content marketing and examples of how brands are responding, writes…  
718. [Sponsored] SAP Exchange Media on digital transformation: Challenges and opportunities for the ad industry
2016.02.28, news
  We live in a digital age, there’s no arguing that, writes SAP Exchange Media. Traditional advertising, such as print publications, radio, and television is also growing old. People pay less attention  
719. HOFFMANN UND CAMPE Corporate Publishing holt Digital-Experten in die Geschäftsführung
2016.02.08, news
  … Paukenschlag in Sachen Content Marketing und Digitaloffensive bei HOFFMANN UND CAMPE Corporate Publishing: Die Hamburger holen den renommierten Digital-Experten Christian Backen (44 Jahre) von der Agentur DDB in…  
720. [Sponsored] SAP's Johann Freilinger Discusses Marketing's Tipping Point in Today's Data-Driven Business Culture
2016.01.29, news
  …[Sponsored] Johann Freilinger, Head of Marketing and Communications for SAP's new XM division, has spent the last year immersed in those issues that represent the most fundamental changes now occurring in marketing--…  
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