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710 Treffer:
551. Successfully Combining Content with Commerce: Q&A with David Nussbaum, CEO of F+W
2015.01.07, news
  David Nussbaum, CEO of F+W, shares his approaches and insights into transforming a 100 year old niche print publisher into a digital-first content and e-commerce company.  
552. Doris Hart wird stellvertretende GALA-Chefredakteurin und Redaktionsleiterin GALA.de
2015.01.06, news
  … holt Doris Hart von der BILD-Zeitung zum Premium People- und Lifestyle-Magazin und ernennt sie zur…  
553. Zeitschriftenbranche: Neue Aussichten mit digitalen Abo-Modellen
2015.01.05, news
  Gratisangebote, soziale Netzwerke, Google-Vormachtstellung - auch 2015 wird sich die Zeitschriften-Branche dem Internet stellen müssen. Die Verlage sehen dabei keinen Grund zum Pessimismus.  
554. "Paid Content wird zum Platin-Standard"
2014.12.11, news
  Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer über Bezahlmodelle, Google und die Rolle der Politik | erschienen in HORIZONT am 11. Dezember | von Jürgen Scharrer  
555. Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review
2014.12.08, news
  The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.  
556. Ingrid Rose wird journalistisches Mitglied der Geschäftsleitung der Mediengruppe KLAMBT
2014.11.26, news
  Oliver Opitz zukünftig Chefredakteur von "OK" und "IN"  
557. Europe’s magazine publishers welcome new president for their representation
2014.11.14, news
  … to meet and to work with many quite exceptional people. EMMA has an important role to play in helping the…  
558. "New spirit in magazines" – Publishers' Summit 2014
2014.11.10, news
  … forderte in seiner Rede, dass der Datenschutz global gelten müsse. "Wir können Daten nicht in…  
559. Bilanz des 1. Kongresstages "Publishers Summit" | VDZ-Präsident Prof. Dr. Hubert Burda: "New spirit in magazines"
2014.11.06, news
  Verleger optimistisch / Politiker sprechen sich für einheitlichen Mehrwertsteuersatz auf Presseprodukte aus  
560. Taking brands international: Q&A with Gary Ellis, Chief Digital Officer of Hearst Magazines International
2014.11.05, news
  Responsible for content, technology, operations and strategy for the digital side of Hearst Magazines International, we asked CDO Gary Ellis about his approach to digital, mobile and video in the  
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