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Ergebnisliste

668 Treffer:
521. FUTURUM Vertriebspreis 2014: Gewinner stehen fest, Bekanntgabe der Shortlist
2014.12.17, news
  Jury wählte unter so vielen Einreichungen wie noch nie aus | Überreichung am 26. Januar 2015 in Hamburg  
522. Christian Nienhaus kehrt zu Axel Springer zurück
2014.12.11, news
  …Nachfolger von Torsten Brandt als Vorsitzender der Geschäftsführung der Vertriebstochter Sales Impact  
523. Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review
2014.12.08, news
  …The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital…  
524. Paid Content: "One size does not fit all" - Q&A with Kelly Leach, CEO of Piano Media
2014.11.13, news
  Kelly Leach, the new CEO of Piano Media with Press+ and former senior executive at the Wall Street Journal, provides insights into paid content and shares her experience with it.  
525. VDZ zeichnet die besten Print-Anzeigenmotive 2014 mit den "Ads Of The Year"-Awards aus
2014.11.06, news
  … welche Marken sie am besten erkennen (Branding), welche Motive ihnen am besten gefallen (Appeal)…  
526. Taking brands international: Q&A with Gary Ellis, Chief Digital Officer of Hearst Magazines International
2014.11.05, news
  Responsible for content, technology, operations and strategy for the digital side of Hearst Magazines International, we asked CDO Gary Ellis about his approach to digital, mobile and video in the  
527. Der lange Weg zur Freiheit
2014.11.03, news
  Farida Nekzad kämpft auch in Deutschland für Pressefreiheit, Gerechtigkeit und eine pluralistische Öffentlichkeit in Afghanistan  
528. Mobile Approach for Publishers
2014.10.13, news
  Publishers are well aware of the importance and continued growth of mobile usage. New US data on mobile usage as well as glimpses into how US magazine publishers approach mobile may help guide  
529. VZB-Kaminabend: Uli Veigel spricht zu den Veränderungen in der Medienwelt
2014.09.26, news
  … Bates und Grey Germany und Gründer der Uli Veigel Brand Consultancy, hielt eine inspirierende und wegweisende…  
530. Why Publishers Need to Pay Attention to Smartwatches
2014.09.14, news
  Smartwatches are the new generation of mobile. In just a few years, half of app interactions will come from wearables, predicts Gartner – publishers should make sure that they get their piece of this  
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