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4282 Treffer:
3581. Where the money's going
2014.02.24, news
  As marketing budgets continue to shift, we take a look at the latest advertising trends and where budgets will be focused in the rest of 2014 and beyond…  
3582. Get insights from Amazon, Axel Springer, Buzzfeed, BMW and more
2014.02.24, news
  …e’re excited to announce that the programme for this year’s Digital Innovators’ Summit is largely complete. Join some…  
3583. Immediate Success - a conversation with Tom Bureau
2014.02.24, news
  …Having spent more than 15 years running cross-media, digital content and technology platform companies, two years ago…  
3584. Effizienter, integrierter, leistungsstärker: PZ-Vorstand beschließt neu strukturierten Arbeitskreis Pressemarkt Vertrieb
2014.02.20, news
  … Und: wichtige Zukunftsthemen wie der Vertrieb digitaler Produkte und die Kommunikation mit den…  
3585. Überblick über die digitale Gründerszene und ihre Technologien: 2. Ausgabe des VDZ Start-up-Reports erschienen
2014.02.18, news
  …Die Gelegenheit ist günstig, die Digitalisierung der Medien weiter voran zu treiben. Grund dafür ist die Fülle von…  
3586. Barbara Hans wird stellvertretende Chefredakteurin von SPIEGEL ONLINE | Rüdiger Ditz wird geschäftsführender Redakteur des SPIEGEL
2014.02.17, news
  …Barbara Hans (32) ist neue stellvertretende Chefredakteurin von SPIEGEL ONLINE. Sie verstärkt damit das Team um…  
3587. Internet lässt Verleger "zu hastig handeln"
2014.02.17, news
  VDZ-Präsident Hubert Burda im Exklusiv-Interview mit dem Handelsblatt  
3588. Editorial or advertising: what matters is storytelling
2014.02.10, news
  What matters today is the art of storytelling, whether editorial or advertising. [Sponsored article brought to you by Applix (with Viewer+)].  
3589. The rise of branded video: Q&A with BAFTA-winning Joe Wade
2014.02.07, news
  Joseph Wade, the BAFTA-winning filmmaker and director of creative advertising agency Don't Panic, identifies some of the key ingredients to making success branded video content that people really  
3590. The Evolution of Video
2014.02.07, news
  Easier to produce, easier to access – now everyone can make video content. We explore the rise to branded video content…  
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