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358 Treffer:
271. Five innovative publishing start ups - The Pool, Wait But Why and more
2015.08.10, news
  … offer a linear approach with content appearing throughout the day, The Pool is built around content segments tailored to what the editors think their audience is doing at that particular time. So, for example,…  
272. Exklusiver Kaminabend des VZB: "Ist Luxus immer noch sexy?"
2015.07.21, news
  … zu einem exklusiven Kaminabend ein. Über die Sinnhaftigkeit und den Stellenwert der Printmedien im Luxus-Segment spricht der Herausgeber Condé Nast Deutschland und Vice President Condé Nast International Moritz von…  
273. Facebook People-Based Marketing – Facebook's Kampfansage an Google
2015.04.14, news
  Prägnante Analyse des Facebook "People-Based Marketing"  
274. Paid content models: lessons learned
2015.03.24, news
  In a double session dedicated to paid content this morning at the Digital Innovators' Summit, Kelly Leach, CEO, Piano Media, used publishing examples to demonstrate how these models are being  
275. Combining Physical and Digital - Q&A with Shane Wall, CTO of Hewlett-Packard
2015.03.04, news
  Shane Wall, CTO of Hewlett-Packard, shares the concept of Blended Reality which combines our physical and digital worlds to create and enable richer experiences for people.  
276. Timo Pache ab sofort stellvertretender 'Capital'-Chefredakteur
2015.02.02, news
  … eine um 1,5 Prozent gestiegene Auflage. Zudem konnte 'Capital' seine führende Reichweiten-Position im Segment der klassischen Wirtschaftsmagazine in der aktuellen ma 2015 Pressemedien I mit einer stabilen…  
277. Print Ad Reliant Business to Multi-Channel Subscriptions: Q&A with Natasha Christie-Miller, CEO of EMAP
2015.01.24, news
  EMAP has transformed from a declining advertising dependent print business to a growing multichannel subscription business.  
278. Ingrid Rose wird journalistisches Mitglied der Geschäftsleitung der Mediengruppe KLAMBT
2014.11.26, news
  Oliver Opitz zukünftig Chefredakteur von "OK" und "IN"  
279. "Im Anzeigenmarkt weht ein rauer Wind"
2014.10.28, news
  … Menschen Zeitschriften genutzt. Deren Gesamtreichweite wächst seit Jahren, was sie von anderen Mediensegmenten wesentlich unterscheidet: Printtitel allein werden weiterhin von 91,5 Prozent der deutschsprachigen…  
280. Verband der Zeitschriftenverlage in Bayern auf den Medientagen München
2014.10.27, news
  Zwei hochkarätige Panels bestätigen die Kraft und Relevanz von Print  
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