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Ergebnisliste

294 Treffer:
201. KLAMBT erweitert Führungsteam der Media-Vermarktung
2015.02.04, news
  … Media-Sales-Unit: Annette Bergmann, zuletzt Gesamtanzeigenleiterin PeopleLifestyle bei der Bauer Advertising GmbH, tritt als Brand Director Women&People am 1. Februar in das Unternehmen ein. Sie leitet…  
202. FUNKE MEDIENGRUPPE ordnet Zeitschriftenbereich neu
2015.01.26, news
  … Frankreich-Chef 15 Jahre lang die "Éditions Bauer". Zuvor machte er Station bei "Bauer Advertising" und als Assistent in der Konzerngeschäftsführung des Bauer-Verlages. Sonja Oster wurde zur…  
203. Print Ad Reliant Business to Multi-Channel Subscriptions: Q&A with Natasha Christie-Miller, CEO of EMAP
2015.01.24, news
  …EMAP has transformed from a declining advertising dependent print business to a growing multichannel subscription business.  
204. Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review
2014.12.08, news
  The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.  
205. Neue Anzeigenleitung bei GLAMOUR und myself: Margit Färber und Eva Dahlke steigen auf
2014.11.28, news
  … der Frauentitel myself und GLAMOUR neu. Ab Januar steigt Margit Färber auf und übernimmt als Advertising Director die Leitung der integriert-arbeitenden Anzeigenabteilung von GLAMOUR. Eva Dahlke wird…  
206. Europe’s magazine publishers welcome new president for their representation
2014.11.14, news
  … print to digital, shaping data protection rules so that they do not hamper a free press, support advertising self-regulation rather than introducing advertising bans and restrictions and ensuring a…  
207. Paid Content: "One size does not fit all" - Q&A with Kelly Leach, CEO of Piano Media
2014.11.13, news
  Kelly Leach, the new CEO of Piano Media with Press+ and former senior executive at the Wall Street Journal, provides insights into paid content and shares her experience with it.  
208. Taking brands international: Q&A with Gary Ellis, Chief Digital Officer of Hearst Magazines International
2014.11.05, news
  Responsible for content, technology, operations and strategy for the digital side of Hearst Magazines International, we asked CDO Gary Ellis about his approach to digital, mobile and video in the  
209. Mobile Approach for Publishers
2014.10.13, news
  Publishers are well aware of the importance and continued growth of mobile usage. New US data on mobile usage as well as glimpses into how US magazine publishers approach mobile may help guide  
210. B2B Digital Media Sales Innovator
2014.06.10, news
  5 Tage – 5 Stationen – 1 Ziel: Neues Veranstaltungsformat der VDZ Akademie  
Suchergebnisse 201 bis 210 von 294