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736 Treffer:
401. How a young digital entrepreneur turned around the business outlook of a Finnish magazine icon
2017.01.27, news
  … came back really positively. So, we pushed forward with our new full digital campaigns and through…  
402. Petra Hornberger wird Managing Director bei BurdaHome
2017.01.26, news
  …Petra Hornberger kommt zu Hubert Burda Media. Die 46-Jährige wird als Managing Director das Brandmanagement für die…  
403. A look at AJ+ - Al Jazeera's unique approach to engaging with millennials
2017.01.26, news
  … formats that enable us to push journalism forward.Can you explain how quickly you have grown and what…  
404. How The Washington Post drives editorial innovation
2017.01.20, news
  … Rio stories helped shaped our approach going forward. Techniques like bounds testing to identify results…  
405. FIPP and VDZ's Digital Innovators Tour to the USA: What previous participants say
2017.01.19, news
  The next Digital Innovators Tour (DI Tour) from 7-12 May 2017 will visit the dynamic media hubs of New York City and Washington D.C.  
406. Mode, Illusionen, Trends
2017.01.12, news
  Wie man unerreichbaren Luxus auf Papier in greifbare Nähe rücken lässt | PRINT&more 1/2016 stellt das Zeitschriftensegment "Mode" vor  
407. Anleitung zum Glücklichsein
2017.01.12, news
  Immer mehr Menschen suchen Orientierung. Mindstyle- und Psychologie-Magazine versprechen Abhilfe | PRINT&more 2/2016 stellte das Zeitschriftensegment "Mindstyle" vor.  
408. Vom Bulli-Fahrer bis zum Bugatti-Fan
2017.01.12, news
  Zeitschriftenverlage entdecken neue männliche Zielgruppen | PRINT&more 4/2016 stellt das Zeitschriftensegment "Männermagazine" vor  
409. Neu, kosmopolitisch, prominent
2016.12.22, news
  PRINT&more mit großem Rückblick auf Publishers' Summit und Night | Der neue VDZ - Präsident in seinem ersten PRINT&more-Interview | Vielfalt der Männermagazine | "Die" IT-Konferenz  
410. Gemeinsam vorankommen
2016.12.21, news
  In herausfordernden Zeiten finden Verlage unternehmerische Wege | Editorial Stephan Scherzer, erschienen in der PRINT&more 4/2016  
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