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4118 Treffer:
3451. The re-engineering of marketing, and what it means to you
2014.02.25, news
  CEO of GroupM France Pierre Conte shares his views on where the advertising industry is headed, and what excites him about the future of the industry...  
3452. Media, audiences and the pros (and cons) of social data – a conversation with IHS Technology’s Daniel Knapp
2014.02.25, news
  Daniel Knapp, director of advertising research at IHS Technology talks to us about social media, data and advertising (including the logic behind Facebook’s acquisition of WhatsApp) and more.  
3453. Where the money's going
2014.02.24, news
  As marketing budgets continue to shift, we take a look at the latest advertising trends and where budgets will be focused in the rest of 2014 and beyond…  
3454. Get insights from Amazon, Axel Springer, Buzzfeed, BMW and more
2014.02.24, news
  … that the programme for this year’s Digital Innovators’ Summit is largely…  
3455. Immediate Success - a conversation with Tom Bureau
2014.02.24, news
  …ent more than 15 years running cross-media, digital content and technology platform…  
3456. Effizienter, integrierter, leistungsstärker: PZ-Vorstand beschließt neu strukturierten Arbeitskreis Pressemarkt Vertrieb
2014.02.20, news
  … Zukunftsthemen wie der Vertrieb digitaler Produkte und die Kommunikation…  
3457. Überblick über die digitale Gründerszene und ihre Technologien: 2. Ausgabe des VDZ Start-up-Reports erschienen
2014.02.18, news
  …Die Gelegenheit ist günstig, die Digitalisierung der Medien weiter voran zu treiben.…  
3458. Barbara Hans wird stellvertretende Chefredakteurin von SPIEGEL ONLINE | Rüdiger Ditz wird geschäftsführender Redakteur des SPIEGEL
2014.02.17, news
  … Aufgaben der kommenden Jahre: das digitale Angebot des SPIEGEL mit einem…  
3459. Internet lässt Verleger "zu hastig handeln"
2014.02.17, news
  VDZ-Präsident Hubert Burda im Exklusiv-Interview mit dem Handelsblatt  
3460. Editorial or advertising: what matters is storytelling
2014.02.10, news
  What matters today is the art of storytelling, whether editorial or advertising. [Sponsored article brought to you by Applix (with Viewer+)].  
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