Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Seitenweite Suche

Ergebnisliste

Bitte beachten Sie: Suchbegriffe unter einer Länge von 4 Buchstaben werden ignoriert.
551 Treffer:
301. Fachmedien 4.0 – Kommunizieren, informieren, vernetzen: Start des Kongresses der Deutschen Fachpresse in Berlin
2016.05.10, news
  … Beginn des ersten Kongresstages. Das Programm ist dicht: Keynotes, Sessions, Start-up-Slot, Big-Data-Workshop, Round-Table-Sessions, sowie ein Speed-Networking für die Kongressbesucher geben Gelegenheit für…  
302. "Haus der Pressefreiheit" online
2016.05.09, news
  … wichtiger Medien- und Journalistenpreise. Das "Haus der Pressefreiheit" ist fortwährend "work in progress" – genau genommen wird es niemals abgeschlossen sein. Das "Haus der…  
303. 8. VDZ Distribution Summit – In 3 Tagen läuft die Pre-Agenda aus!
2016.04.26, news
  34 Sessions, 30+ Top-Speaker und über 14 Stunden an Einblicken, Trends und Innovationen im Presse- und Digitalvertrieb | 27./28. September in Hamburg | mit der Pre-Agenda Rate bis einschließlich  
304. Fachmedien 4.0: Kongress der Deutschen Fachpresse zeigt Zukunftsmodelle – jetzt anmelden!
2016.03.15, news
  Jahreskongress der Fachmedienbranche am 10. und 11. Mai erstmals in Berlin | Motto: "Fachmedien 4.0 – kommunizieren, informieren, vernetzen | Keynotes von Bernd Kolb (Unternehmer, Visionär und  
305. Agfa’s Rainer Kirschke talks the future of mobile publishing
2016.03.14, news
  [Sponsored:] Rainer Kirschke is the Business Manager Mobile Publishing at Agfa. He will be at the Digital Innovators’ Summit in Berlin to talk more about why Agfa is eyeing mobile publishing as an  
306. The New Yorker’s Henry Finder talks premium content, why they’re not on Facebook Instant Articles, and more
2016.02.29, news
  One organisation that has created a very successful paid content model is Condé Nast’s iconic magazine brand The New Yorker. Here Henry Finder talks about the power of premium content, the potential  
307. BILD’s Stefan Betzold on the challenges and opportunities of distributed content
2016.02.29, news
  … Should media companies focus on building their own digital properties? Or does the future lie in working with social platforms like Facebook (Instant Articles), Google (AMP) and Apple (News).  
308. How Russia’s Buro 24/7 is (rapidly) expanding around the world
2016.02.29, news
  …Miroslava Duma, the founder of digital publishing company, Buro 24/7, on working with luxury brands, offline ventures and her company’s rapid expansion.  
309. From Amazon to Time Inc: 10 questions for Colin Bodell
2016.02.29, news
  Colin Bodell is Executive Vice President and Chief Technology Officer of Time Inc, having joined the company from Amazon where, among other things, he led the technology team for the Kindle Store.  
310. Technology and opportunities for collaboration – Q&A with Burda’s Ingo Rübe
2016.02.28, news
  Publishers compete against each other all the time with their own brands and the content they produce. However, there is a growing school of thought that argues that media companies should spend more  
Suchergebnisse 301 bis 310 von 551