The 2014 Digital Innovators' Summit will see many leading media brands - from magazine media companies to digital pure-plays and big brand marketers - share their strategies for success in the
With news sessions identifying exciting start-ups and the impact disruptive technologies could have on your advertising business, this year’s DIS could send you away with a genuine competitive edge
The 2014 edition of Innovations in Magazine Media World Report will be the most important we have ever published, says John Wilpers. The report will be launched at the upcoming Digital Innovators'
Aktueller Überblick über Angebotsformen mobiler Services | Ziel: Leitfaden für Produktentwicklung und Monetarisierungsstrategien für Verlage | Dritte, vollständig neu bearbeitete Ausgabe ist für
… wandelnden Medienlandschaft. Glaubwürdige Brands mit hoher Identifikation, attraktiver und relevanter Content in hervorragender Qualität sowie neue digitale Geschäftsprozesse sind die Markenzeichen des New…
We so far have attendees from 35 countries registered for the 7th Digital Innovators Summit - see the latest list (as at the end of business on 5 March) here. Register today to join them from 24-25
… bringt. Fachmedien sollten also klaren Nutzen liefern und dabei berücksichtigen, dass kein wertvoller Content verschenkt wird und entscheiden, ob eine App eher Traffic generieren soll um damit die Marke zu…
CEO of GroupM France Pierre Conte shares his views on where the advertising industry is headed, and what excites him about the future of the industry...