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Ergebnisliste

1213 Treffer:
901. DIS attendees to experience Google House
2015.02.16, news
  … future to life. In each, we show how publishing content and future technologies can work together and…  
902. Achtung Verlage! Marketing automatisiert sich
2015.02.13, news
  …siert aktuell bei Ihren Anzeigenkunden? Sie wandeln sich zu Content-Marketing-Maschinen. Ein echtes "Chanciko" für…  
903. Learn how to innovate at DIS 2015
2015.02.11, news
  … examples and case studies of others in media and content businesses who have innovated, but also teach about…  
904. "Step back and question all assumptions" – Q&A with Richard Gingras of Google News
2015.02.03, news
  Having been a pioneer in online services and new media for decades, Richard Gingras, Head of Google News, shares his thoughts on how publishers can innovate and thrive in times of dramatic change.  
905. Strategische Neuausrichtung: Schlütersche erhält hochkarätige Unterstützung durch zwei Top-Manager der deutschen Wirtschaft
2015.02.02, news
  … ab 1. Mai 2015 die Leitung des Bereichs Data und Content übernehmen. Bandte kommt von der Verlagsgruppe BVA…  
906. 6. Expertenforum Mobile "Best of Strategie, Best Practices, Trends" | 21. April in Hamburg
2015.02.02, news
  Noch bis zum 27. Februar mit dem Frühbucherrabatt bis zu 20 Prozent sparen!  
907. Publishers, this is how hackathons can work for you
2015.01.28, news
  … connections, enabling users to access media content. The questions for all media owners are: What roles…  
908. Innovationen im Fokus: FUTURUM Vertriebspreis 2014 in Hamburg vergeben
2015.01.27, news
  … an Werbekunden und ermöglicht Fortschritte für Paid Content Modelle", so Nils Oberschelp. Auch die…  
909. FUNKE MEDIENGRUPPE baut Zentralredaktion in Berlin auf
2015.01.27, news
  Jörg Quoos führt neue Redaktion | Qualität der Regionalmedien wird gestärkt  
910. Print Ad Reliant Business to Multi-Channel Subscriptions: Q&A with Natasha Christie-Miller, CEO of EMAP
2015.01.24, news
  EMAP has transformed from a declining advertising dependent print business to a growing multichannel subscription business.  
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