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1198 Treffer:
901. Media Hack Day Q&A with Jan Bechler: Publishers, this is how hackathons can work for you
2015.01.22, news
  Jan Bechler is a serial entrepreneur and online evangelist. We talk to Jan about the value of hackathons to media owners, and about the topic for the next Media Hackday.  
902. HORIZONT Award: Donata Hopfen zur Medienfrau des Jahres 2014 gekürt
2015.01.21, news
  … Jahres 2014 gekürt, die maßgeblich verantwortlich ist für die mutige und gelungene Einführung von Paid Content bei der BILD-Gruppe. Das Bezahlmodell BILD Plus ist wegweisend für die gesamte Verlagsbranche, die…  
903. Digital Innovators' Summit: Early Bird Discount - Only 10 Days Left to save hundreds off the regular rate
2015.01.20, news
  … and ManagersMore than 250 CxOs, Directors, Editor-in-Chiefs and other heads of digital and content departments from 23 countries are already registered for DIS 2015. These international leaders…  
904. Successfully Combining Content with Commerce: Q&A with David Nussbaum, CEO of F+W
2015.01.07, news
  … and insights into transforming a 100 year old niche print publisher into a digital-first content and e-commerce company.  
905. Be Part of the DIS Hackathon 21-22 March 2015
2015.01.06, news
  … connected car" and the challenge to developers is to come up with novel ideas of how to use content within the "connected car" environment. Participants Be part of the Media Hack Day…  
906. Zwei neue Geschäftsführerinnen im nationalen Mediengeschäft von Burda
2014.12.22, news
  … über das BCN, der Vertrieb über den MZV und die beiden Beteiligungen an Blue Ocean Entertainment und der Content Marketing Agentur C3.  Neben der strategischen und kaufmännischen Führung der nationalen…  
907. "Paid Content wird zum Platin-Standard"
2014.12.11, news
  Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer über Bezahlmodelle, Google und die Rolle der Politik | erschienen in HORIZONT am 11. Dezember | von Jürgen Scharrer  
908. Gabriel trifft Vertreter der Deutschen Content Allianz
2014.12.11, news
  …Der Bundesminister für Wirtschaft und Energie, Sigmar Gabriel, hat sich mit Vertretern der Deutschen Content Allianz (DCA) zu einem Meinungsaustausch über die Inhalte und die Umsetzung der Digitalen Agenda getroffen.…  
909. Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review
2014.12.08, news
  The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.  
910. 2. VDZ Tech Summit löste Anspruch erstklassigen und hoch nutzwertigen Wissenstransfers ein
2014.11.21, news
  Hackathon-Gewinner ausgezeichnet | Best Practices mit konkreten Lösungsansätzen für den Transformationsprozess | Positive Bilanz des Veranstalters VDZ Akademie  
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