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1557 Treffer:
861. “When Content is rotten…”. Zur Debatte um den Markenexodus bei YouTube
2017.03.29, external
  … Norman, Digitalchef der Agentur GroupM. […]  
862. KPI in Fachverlagen: Neues Yellow Paper der Deutschen Fachpresse geht Kennzahlen auf den Grund
2017.03.27, external
  … Network), Kerstin Hainke (DVV Media Group), Bernd Müller (Mediengruppe…  
863. The battle for attention in a digital world
2017.03.22, news
  Geoff Ramsay, chairman and chief innovation officer at eMarketer at DISummit 2017  
864. Platforms as mass media, magazine media as niche
2017.03.22, news
  … research associate at Harvard Business School and 2016 Nieman Fellow,…  
865. How chatbots are going to change the world and the media landscape
2017.03.22, news
  Laurie Benson, CEO of Upnexxt, told a packed seminar at DISummit 2017  
866. Vivendi CEO highlights 'five big opportunities for content creators'
2017.03.22, news
  Vivendi CEO Arnaud de Puyfontaine at DISummit 2017  
867. Publisher kombinieren die aktuellen Trends für den Erfolg bei Kunden und Community
2017.03.21, news
  Digital Innovators’ Summit 2017: Internationale Medienwirtschaft nutzt die Chancen der Digitalisierung und baut neben den klassischen Geschäftsfeldern neue Erlösquellen aus  
868. How Wolters Kluwer reaches the right audience
2017.03.21, news
  Wolter Kluwer's Sergio Liscia at DISummit 2017  
869. Millennials and mobile prodigies: lessons on ad engagement
2017.03.21, news
  Verve’s Ian James at DISummit 2017  
870. Reaching out to audiences wherever they are in the social ecosystem
2017.03.21, news
  Jennifer Brandel, Athan Stephanopoulos and Samantha Barry at the DISummit 2017  
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