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1126 Treffer:
861. Round-up: coverage of DIS sessions
2014.03.26, news
  The 7th Digital Innovators' Summit was our biggest yet. Here is a round-up with some of the coverage of sessions at Summit.  
862. Neue Startup-Formate beim Digital Innovators' Summit
2014.03.26, news
  Mit gleich zwei neuen Startup-Formaten und DIS@mediahackday setzte der Digital Innovators' Summit ganz auf digitale Themen rund um die junge Gründerszene.  
863. "Can do"-Spirit der USA hautnah erleben
2014.03.26, news
  Erste Digital Innovators' Tour führt in US-Innovationszentren  
864. Marketing and advertising on the radar screen
2014.03.26, news
  Marketing and advertising trends were two of the topics discussed at the Digital Innovators' Summit in Berlin.  
865. "Business is usual" – Publisher auch digital erfolgreich
2014.03.26, news
  7. Digital Innovators' Summit integrierte Startup-Formate ins Veranstaltungsprogramm  
866. "Startups sind wie ein Motor – sie treiben die Branche an und halten sie in Bewegung"
2014.03.26, news
  Interview mit Beate Borstelmann und Ray Min von eMediaSF, San Francisco - Mitorganisatoren des Digital Innovators' Summit  
867. 7. Digital Innovators‘ Summit erfolgreich beendet
2014.03.25, news
  "Vor einigen Jahren stellte sich beim Digital Innovators‘ Summit (DIS) noch die Frage des "ob" der Digitalisierung, die Ablösung fand durch das "wie". Beim 7. DIS ging es in  
868. New IPC Media CEO gives thoughts on online marketing trends at Digital Innovators’ Summit
2014.03.25, news
  Marcus Rich, IPC Media’s new CEO addressed attendees today at FIPP’s Digital Innovators’ Summit in Berlin about online marketing trends and the company’s ability to help brands via a deep  
869. The art and science of social sharing, according to Buzzfeed
2014.03.24, news
  Scott Lamb, VP international, Buzzfeed, told attendees at Digital Innovators' Summit today in Berlin about the company's decision to get into investigative journalism.  
870. Q&A with Audra Martin, VP of Digital Advertising at The Economist Group
2014.03.12, news
  Audra Martin talks to us about digital advertising, the impact of social data and programmatic advertising, and explains how The Economist is turning challenge into opportunity.  
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