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78 Treffer:
71. Christin Martens wird Chefredakteurin von Business Insider Deutschland
2015.09.24, news
  Christin Martens, 38, wird ab Herbst 2015 Chefredakteurin der neuen deutschen Ausgabe von Business Insider. Seit Januar 2015 arbeitet Martens als stellvertretende Ressortleiterin Politik und  
72. Der "BamS-Schiri" geht aufs Feld: Thorsten Kinhöfer verstärkt Sport-Mannschaft von BILD am SONNTAG und BILD
2015.08.10, news
  Zum Anpfiff der neuen Bundesliga-Saison 2015/2016 am Freitag, 14. August 2015, erhalten die Sport-Redaktionen von BILD am SONNTAG und BILD personelle Verstärkung. Der ehemalige FIFA-Schiedsrichter  
73. How to Use Data to Drive Your Media Business Forward: Q&A with Lutz Finger of LinkedIn
2015.02.23, news
  Lutz Finger talks about how the promise of big data lies in making the wishes and habits of customers visible so they can be acted on.  
74. Why Publishers Need to Pay Attention to Smartwatches
2014.09.14, news
  Smartwatches are the new generation of mobile. In just a few years, half of app interactions will come from wearables, predicts Gartner – publishers should make sure that they get their piece of this  
75. Wearable media set to take off
2014.03.24, news
  The next 12 months are likely to prove a tipping point for the take off of wearable computing. That was the message delivered by Thomas van Manen, an analyst at VNT, in a speech on the future of  
76. Future of wearable media debated at Digital Innovators' Summit
2014.03.24, news
  The next 12 months are likely to prove a tipping point for the take off of wearable computing. That was the message delivered by Thomas van Manen, an analyst at VNT, in a speech on the future of  
77. Where the money's going
2014.02.24, news
  As marketing budgets continue to shift, we take a look at the latest advertising trends and where budgets will be focused in the rest of 2014 and beyond…  
78. Print&more 2/2012 erschienen
2012.06.26, news
  Heute ist die Ausgabe 2/2012 von PRINT&more erschienen. Die vierteljährliche Publikation des Verbands Deutscher Zeitschriftenverleger VDZ steht diesmal besonders im Zeichen der Debatte um den  
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