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1126 Treffer:
721. Axel Springer’s Head of Data Innovation on data services, FB Instant Articles, ad-blocking and more
2016.01.27, news
  There has been a huge amount of debate in recent years on how publishers can use data to deepen their relationships with readers and users. Media companies still have a long way to go to rival the  
722. Latest on the DIS programme and speakers
2016.01.26, news
  Now in its 9th year, DIS is an essential platform for content-driven and related companies to share digital innovations and insights. Organised by FIPP and VDZ, DIS 2016 takes place from 20-22 March  
723. Record number of delegates register ahead of Early Bird close
2016.01.26, news
  A record number of delegates compared to the same time in previous years has already registered for Digital Innovators’ Summit, taking advantage of our Early Bird discounted offer which ends this  
724. Verlagsgruppe Handelsblatt schafft neue Position des Director Business Intelligence
2016.01.26, news
  … von Handelsblatt und WirtschaftsWoche, dem Research Institute, dem 360 Grad-Team, Vertrieb & Marketing, den Digitalen Geschäftsfeldern sowie weiteren Verlagsbereichen zusammenarbeiten. "Mit Ludwig…  
725. Corinna Kassner wird Advertising Director von WIRED Germany in Berlin
2016.01.26, news
  … TV und Online. Eike Lucas, Executive Publisher von WIRED, sagt: "Indem wir unsere Vermarktungs- und Marketingteams zukünftig am WIRED-Standort in Berlin bündeln,  können wir noch stärker und agiler auf…  
726. Fachverlag NWB stellt Geschäftsführung neu auf
2016.01.15, news
  … als Geschäftsführer mit den zugehörigen Programmbereichen Praxis und Bildung, der NWB Akademie sowie Marketing und Vertrieb erfolgreich weiterentwickeln und zukunftsgerichtet aufstellen. Der promovierte…  
727. Stephanie Allerkamp-Witte neue Leiterin Business Development bei den Handelsblatt Fachmedien
2016.01.14, news
  … anderem als "Bereichsleiterin Online-Lösungen für Juristische Berufe" und "Teamleiterin Marketing" bei der Wolters Kluwer Deutschland GmbH in Köln tätig. Zuvor war die studierte Juristin und…  
728. How FT ‘integrates audiences into journalistic process’
2016.01.11, news
  Renée Kaplan joined the Financial Times in May 2015 as their first Head of Audience Engagement. Lisa Oberndorfer talked to her about her position entails and why media companies should invest in  
729. Centaur Media CEO Andria Vidler on innovation in B2B media
2016.01.11, news
  The last few years have been challenging ones for B2B media owners, but there are signs that revitalising old revenue sources as well as creating new ones have brought about new opportunities.  
730. Ad blocking? Oliver von Wersch explains G+J’s experimental approach
2016.01.11, news
  The publication of the report into ad blocking by Adobe and PageFair last summer, ignited a passionate online debate about how publishers should approach serving display ads especially to mobile  
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