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87 Treffer:
61. Ad blocking? Oliver von Wersch explains G+J’s experimental approach
2016.01.11, news
  The publication of the report into ad blocking by Adobe and PageFair last summer, ignited a passionate online debate about how publishers should approach serving display ads especially to mobile  
62. 5 examples of how mainstream news brands are exploring niches
2015.11.04, news
  DIS contributor Chris Price looks at how, in a bid to distinguish their content from the rest, many large mainstream news publishers are launching specialist websites.  
63. Podcast revival in full swing
2015.10.26, news
  In the United States podcasts are “re-emerging” as a business model for publishers and unlike a few years ago, advertisers are now willing to bet on audio downloads, writes Ulrike Langer for the  
64. DIS catch-up: Future Plc’s Nial Ferguson talks partnering for growth
2015.10.26, news
  Chris Price talks to Future’s content and marketing director Nial Ferguson about licensing Gawker Media’s tech website, Gizmodo, and others in the UK and how this helps the company grow.  
65. VZB-Kaminabend: Wettbewerb um kluge Köpfe
2015.02.04, news
  … Ressource zu gewinnen, sei ein umfassendes "Employer Branding" für Unternehmen wichtig:…  
66. VDZ zeichnet die besten Print-Anzeigenmotive 2014 mit den "Ads Of The Year"-Awards aus
2014.11.06, news
  … welche Marken sie am besten erkennen (Branding), welche Motive ihnen am besten gefallen (Appeal)…  
67. "Unsere Stärken sind Inhalte und Netzwerke"
2014.05.09, news
  Kongress der Deutschen Fachpresse am 14./15. Mai zeigt erfolgreiche Kommunikationslösungen für B2B-Märkte  
68. Ulrike Poley wechselt von StepStone zur dfv Mediengruppe
2014.05.08, news
  Ulrike Poley übernimmt als kaufmännische Leiterin den neuen Bereich "Stellenmarkt und Karriere"  
69. "Unsere Stärken sind Inhalte und Netzwerke": Kongress der Deutschen Fachpresse zeigt erfolgreiche Kommunikationslösungen für B2B-Märkte
2014.03.05, news
  Highlight-Event der Fachmedienbranche am 14. und 15. Mai 2014 in Essen | Keynotes von Adrian Barrick, Dr. Andreas Bauer und Nicolas Clasen  
70. Native Advertising and Native Storytelling Big Topics at the Digital Innovators Summit 2014
2014.01.29, news
  … video that is as funny as it is effective in its branding.  Marketers can even have humorous branded…  
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