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969 Treffer:
671. The Economist EVP on the power of content as a strategic marketing and sales resource
2015.12.09, news
  Mark Cripps, The Economist’s EVP Brand and Digital Marketing, is convinced that marketing departments hold the key to the future of media companies. Tasked with among other things acquiring new  
672. Your chance to get up close and personal in San Francisco, Silicon Valley & LA
2015.12.09, news
  FIPP and VDZ’s 3rd annual Digital Innovators' Tour (DI Tour) to the US, takes place from 17 to 22 April 2016 and will take you to media and tech hot spots in San Francisco, Silicon Valley and Los  
673. ‘It’s experimentation and innovation with a purpose’
2015.12.08, news
  Robert Hernandez, an innovator in journalism education, focuses on exploring and developing the intersection of technology and reporting. Here he is with what's cooking in his 'mad scientist of  
674. 3. VDZ Tech Summit: Agilität, Geschwindigkeit und Kundennähe
2015.11.27, news
  Erfolgsfaktoren für Medienunternehmen im Zeitalter der digitalen Disruption im Fokus des 3. VDZ Tech Summit  
675. Reminder: Save 100s of euros if you book for DIS 2016 before Monday
2015.11.24, news
  Join speakers such as Duncan Edwards (Hearst), Colin Bodell (Time Inc.), Mark Cripps (The Economist), Pierre-François Marteau (Schibsted), Kaylee King-Balentine (New York Times), Kate Ward (Refinery  
676. Christian Röpke und Stefan Zarnic folgen Christoph Schuh als Sprecher des VDZ Arbeitskreises Digitale Medien
2015.11.18, news
  … und vier Expertengruppen (Premium Sales, Premium Publishing für CR, Diversifikation für die…  
677. Britta Meyer verstärkt G+J Corporate Editors als Head of Digital Content
2015.11.05, news
  … weiter aus. Ab sofort ist Britta Meyer, 40, als Head of Digital Content mit an Bord. In der neu…  
678. Wechsel in der GIK Geschäftsführung: Julia Scheel folgt auf Andreas Schilling
2015.11.05, news
  … Springer Media Impact) und Catherin Anne Hiller (Head of Research & Consulting, Bauer Media…  
679. Snapchat Discover, Apple News, Facebook Instant Articles - Ralf Kaumanns explains how platforms present both challenges and opportunities for publishers
2015.11.04, news
  At the FIPP Congress 2015 Jacob Weisberg, chairman of Slate, talked about how publishers needed to think seriously about whether or not to work with integrated platforms like Snapchat Discover and  
680. Burda’s Martin Weiss talks international expansion
2015.11.04, news
  … of the management consulting company Solon, as head of its Burda Digital Brands International group to…  
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