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695 Treffer:
651. Native Advertising and Native Storytelling Big Topics at the Digital Innovators Summit 2014
2014.01.29, news
  Reaching consumers exactly where they are, in the medium and even on the exact platform they are using, is a goal most media companies and advertisers are talking about.  Add to that creating  
652. Clemens Höges wird stellvertretender Chefredakteur des SPIEGEL
2014.01.20, news
  Clemens Höges (52), Leiter des Auslandsressorts beim SPIEGEL, wird zum 1. April 2014 stellvertretender Chefredakteur des Nachrichten-Magazins. Er folgt auf Martin Doerry (58), der noch bis Ende Juli  
653. Your latest update on DIS speakers
2014.01.20, news
  As we continue to add leading international speakers for the Digital Innovators' Summit programme, we thought we will provide you with a quick update of speakers so far confirmed.  
654. Jeder Vierte zahlt für redaktionelle Inhalte im Internet
2014.01.16, news
  Am häufigsten zahlen die 30- bis 49-Jährigen für journalistischen Content | Ausgaben liegen im Durchschnitt bei 13,60 Euro im Monat | Immer mehr Online-Medien führen Bezahlschranken ein  
655. Investing in the future
2014.01.16, news
  To stay relevant, media giants have been acquiring and investing in start-ups at a rapid pace. We take a look at the trend for evolving via startup investment…  
656. A very social conversation: Q&A with Scott Lamb, VP International for Buzzfeed
2013.12.20, news
  As VP of International for Buzzfeed, Scott Lamb is ideally placed to talk about the rise of social media. He explains how Buzzfeed is evolving, and why so many businesses still get social wrong…  
657. Konfessionelle Presse vergibt neues Recherche-Stipendium
2013.12.19, news
  Förderung für Reportagen freier Nachwuchs-Journalisten // Einsendeschluss 30. April 2014  
658. Print and digital: striking the balance
2013.12.18, news
  The migration of audiences to digital platforms with it's flexibility and "instant" nature as well as rising print and distribution costs and migration of audiences have driven traditional  
659. Print and digital: striking the balance
2013.12.18, news
  Rather than a print vs digital debate, it is about a symbiosis between platforms. It's about striking a balance, with due consideration to how the platforms can work together to strengthen brand  
660. Klaus Boldt entwickelt deutsche BILANZ für die WELT-Gruppe
2013.11.22, news
  Klaus Boldt, 55, wechselt vom "Manager Magazin" zu Axel Springer. Er wird spätestens ab Frühjahr 2014 Chefredakteur der deutschen Ausgabe des Schweizer Wirtschaftstitels BILANZ, der als  
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