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637 Treffer:
572. NEXT14 veröffentlicht Programm für Fachkonferenz am 5.-6. Mai
2014.04.04, news
  … an der Entwicklung von Googles Self-Driving Car beteiligt. Die Auswirkungen technologischer Transformation auf Gesellschaft und Wirtschaft untersuchen unter anderem der Bestseller-Autor Cory Doctorow…  
573. Zeitschriftenverlage in Bayern: Erfolgreich auf allen Kanälen
2014.03.28, news
  Die Jahrestagung des Verbandes der Zeitschriftenverlage in Bayern (VZB) zeigte wieder einmal mehr, dass es den Verlagen gelungen ist, die Relevanz der Printtitel auch in der digitalen Medienwelt zu  
574. Round-up: coverage of DIS sessions
2014.03.26, news
  The 7th Digital Innovators' Summit was our biggest yet. Here is a round-up with some of the coverage of sessions at Summit.  
575. "Business is usual" – Publisher auch digital erfolgreich
2014.03.26, news
  7. Digital Innovators' Summit integrierte Startup-Formate ins Veranstaltungsprogramm  
576. From print to a content services platform
2014.03.24, news
  …Tom Bureau, CEO, Immediate Media, UK, explained the company’s transformation from a “print focused business to a content and services platform” today at the Digital Innovator's Summit in Berlin  
577. Immediate Media CEO on "inspiring consumers" at Digital Innovators' Summit
2014.03.24, news
  …Tom Bureau, CEO, Immediate Media, UK, explained the company's transformation from a "print focused business to a content and services platform," today at FIPP’s Digital Innovators' Summit in Berlin.  
578. Hanley Wood business transformation presented at Digital Innovators' Summit
2014.03.24, news
  … at FIPP's & VDZ's Digital Innovators' Summit in Berlin with an honest overview of the company's transformation from a "legacy media company" into a digital first business.  
579. Think Global, Act Local
2014.03.24, news
  Erkenntnisse aus dem erfolgreichen Verlegerleben von Pat McGovern - Würdigung von VDZ Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer  
580. The next phase in the evolution of media
2014.03.12, news
  While basic paywalls proved that customers are willing to pay for content, more focus is required to better meet subscriber needs and maximise revenues over time. [Article brought to you by Zuora]  
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