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Ergebnisliste

703 Treffer:
551. Print and digital: striking the balance
2013.12.18, news
  The migration of audiences to digital platforms with it's flexibility and "instant" nature as well as rising print and distribution costs and migration of audiences have driven traditional  
552. Print and digital: striking the balance
2013.12.18, news
  Rather than a print vs digital debate, it is about a symbiosis between platforms. It's about striking a balance, with due consideration to how the platforms can work together to strengthen brand  
553. Relevant – Unabhängig – Wirkungsstark
2013.12.16, news
  Neue Ausgabe „PRINT&more“ mit Beiträgen u.a. von Iris Berben, Werner Neunzig, Christoph Schwennicke, Dr. Günter Maschke  
554. DIS 2014 programme now live
2013.12.06, news
  … Innovation, Medill School of Journalism and Knight Lab of Northwestern University, on their latest…  
555. DIS 2014 programme now live
2013.12.05, news
  The preliminary programme for the Digital Innovators' Summit 2014 is now live. Apart from over 40 speakers in over 30 sessions it will also feature our first Digital Innovators' Accelerator!  
556. An Adobe DPS webinar - Accelerate Revenue with DPS Consumer Marketing Tools
2013.11.20, news
  Learn about the powerful features in DPS that will increase your readership, engagement, and revenue on Thursday, November 21  
558. Q&A with Frank Anton, Vice-Chairman of Hanley Wood
2013.11.15, news
  With a career spanning 40 years, Frank Anton has had a front row seat to the digital revolution. He says businesses are now firmly focused on innovation – but the real winners will be those who think  
559. Europäische Verleger fordern von der Kommission eine Untersagungsverfügung im Wettbewerbsverfahren gegen Google
2013.11.13, news
  Presseverleger in Europa und deren Verbände appellieren an Vizepräsident Almunia, Googles überarbeitete Verpflichtungszusagen abzulehnen und eine umfassende Anwendung des EU-Wettbewerbsrechts zu  
560. HOFFMANN UND CAMPE Corporate Publishing setzt auf journalistische Kompetenz und strategische Dynamik
2013.11.12, news
  Mit Januar 2014 beginnt eine neue Phase der strategischen Ausrichtung bei HOFFMANN UND CAMPE Corporate Publishing - die journalistische Kompetenz wird noch mehr gestärkt, die strategische Dynamik  
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