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634 Treffer:
511. “Getting comfortable being uncomfortable” - Q&A with Justin Ferrell of Stanford d.school
2015.02.10, news
  Justin Ferrell of the Hasso Plattner Institute of Design at Stanford (d.school), talks about the value of multi-disciplinary approaches and some of the other principles of innovations that the  
512. "Step back and question all assumptions" – Q&A with Richard Gingras of Google News
2015.02.03, news
  Having been a pioneer in online services and new media for decades, Richard Gingras, Head of Google News, shares his thoughts on how publishers can innovate and thrive in times of dramatic change.  
513. FUNKE MEDIENGRUPPE baut Zentralredaktion in Berlin auf
2015.01.27, news
  Jörg Quoos führt neue Redaktion | Qualität der Regionalmedien wird gestärkt  
514. Digital Innovators' Summit: Early Bird Discount - Only 10 Days Left to save hundreds off the regular rate
2015.01.20, news
  … Prisma Media, Sanoma Media, SPIEGEL, Süddeutsche Zeitung, Teknisk Ukeblad, Time Inc, Tomorrow Focus, UBM, Vogel Business Media, Zeitverlag and more. Join them at DIS 2015 from 23-24 March 2015 for a…  
515. Klaus Brinkbäumer ist neuer Chefredakteur des SPIEGEL, Florian Harms ist neuer Chefredakteur von SPIEGEL ONLINE
2015.01.14, news
  … in München und ging als Chefreporter zum "Berliner Kurier". 1993 wechselte er aus der "Focus"-Entwicklungsredaktion zum SPIEGEL, wo er zunächst als Redakteur und dann als Reporter für die…  
516. Successfully Combining Content with Commerce: Q&A with David Nussbaum, CEO of F+W
2015.01.07, news
  David Nussbaum, CEO of F+W, shares his approaches and insights into transforming a 100 year old niche print publisher into a digital-first content and e-commerce company.  
517. Notizen aus bewegten Zeiten
2014.12.09, news
  … zudem die Entwicklungsgeschichte von Hubert Burda Media und die des 1993 gegründeten Nachrichtenmagazins Focus. Über Auszüge aus seinen Tagebüchern und Redemanuskripten lässt er Revue passieren, wie seine…  
518. Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review
2014.12.08, news
  The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.  
519. Focus holt Wolfgang Reuter
2014.12.04, news
  Focus-Chefredakteur Ulrich Reitz hat seinen zweiten Stellvertreter neben Markus Krischer berufen: Spätestens ab dem 1. Juni 2015 verstärkt Wolfgang Reuter (49) das Nachrichtenmagazin als stellvertretender Chefredakteur…  
520. Europe’s magazine publishers welcome new president for their representation
2014.11.14, news
  … of the Year" in 2008 by EPAD. Under David’s leadership the organisation contributed in a focussed and constructive way to a regulatory environment aiming to facilitate a free, independent, diverse…  
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