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703 Treffer:
501. How to Use Data to Drive Your Media Business Forward: Q&A with Lutz Finger of LinkedIn
2015.02.23, news
  Lutz Finger talks about how the promise of big data lies in making the wishes and habits of customers visible so they can be acted on.  
502. Jetzt mitmachen: Kreativwettbewerb von Stiftung Lesen und Leseschutz zum Welttag des Buches 2015
2015.02.21, news
  Teil des Erlöses kommt Leseförderungsprojekten zugute  
503. Publishers, this is how hackathons can work for you
2015.01.28, news
  … 'best ideas' – they are all super interesting. [See photos and videos from the previous Hackdays on Facebook]. Have any of these ideas been successfully implemented by media companies? Yes, there are several…  
504. Media Hack Day Q&A with Jan Bechler: Publishers, this is how hackathons can work for you
2015.01.22, news
  Jan Bechler is a serial entrepreneur and online evangelist. We talk to Jan about the value of hackathons to media owners, and about the topic for the next Media Hackday.  
505. Be Part of the DIS Hackathon 21-22 March 2015
2015.01.06, news
  …  Overview: 1st DIS@Media Hackday (March 2014) (2nd video on the page) Visit the Media Hack Day Facebook page, website and page on the Hacker League website for more videos, photos and information. The…  
506. Zeitschriftenbranche: Neue Aussichten mit digitalen Abo-Modellen
2015.01.05, news
  Gratisangebote, soziale Netzwerke, Google-Vormachtstellung - auch 2015 wird sich die Zeitschriften-Branche dem Internet stellen müssen. Die Verlage sehen dabei keinen Grund zum Pessimismus.  
507. "Paid Content wird zum Platin-Standard"
2014.12.11, news
  Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer über Bezahlmodelle, Google und die Rolle der Politik | erschienen in HORIZONT am 11. Dezember | von Jürgen Scharrer  
508. Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review
2014.12.08, news
  The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.  
509. Schwerpunkt Shareconomy: VDZ und piâbo veröffentlichen vierten Start-up Report
2014.11.03, news
  Herbst-Ausgabe 2014 informiert über die wichtigsten Trends im Start-up-Sektor  
510. VDZ zeichnet United Internet-CEO Ralph Dommermuth mit der "Goldenen Victoria 2014 – Unternehmer des Jahres" aus
2014.10.27, news
  Preisverleihung am 6. November in Berlin | Dommermuth für beispielhaften Aufbau von United Internet zu einem führenden europäischen Internet-Unternehmen geehrt  
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