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7068 Treffer:
4721. Jubiläumsausgabe des Welttagbuchs auch für Integrations- und Willkommens-Klassen geeignet
2016.01.15, news
  Lehrkräfte können noch bis Ende Januar Buchgutscheine bestellen  
4722. Stephanie Allerkamp-Witte neue Leiterin Business Development bei den Handelsblatt Fachmedien
2016.01.14, news
  Stephanie Allerkamp-Witte (38) leitet ab sofort den Bereich Business Development bei der Handelsblatt Fachmedien GmbH. In dieser neu geschaffenen Position verantwortet sie die strategische  
4723. A closer look at DIS 2016 as Early Bird deadline looms
2016.01.14, news
  With digital media evolving at an incredible pace, new platforms and business models emerge all the time. Sometimes it is hard to keep up with all the change, and not all the answers are to be found  
4724. "Paid Content light 2.0"
2016.01.13, news
  Neues Jahr, neue Möglichkeiten  
4725. PublishingExperts, die neue Plattform für Medienexperten ist da!
2016.01.13, news
  Der Nachfolger des bis dato bekannten Mediendienstleisterverzeichnisses bringt die wichtigsten Informationen für und über Experten und Unternehmen aus der Medienbranchen zusammen.  
4726. Diskussionsveranstaltung zum Urhebervertragsrecht
2016.01.11, news
  Am 28. Januar 2016 lädt das Institut für Europäisches Medienrecht nach Berlin  
4727. How FT ‘integrates audiences into journalistic process’
2016.01.11, news
  Renée Kaplan joined the Financial Times in May 2015 as their first Head of Audience Engagement. Lisa Oberndorfer talked to her about her position entails and why media companies should invest in  
4728. Centaur Media CEO Andria Vidler on innovation in B2B media
2016.01.11, news
  The last few years have been challenging ones for B2B media owners, but there are signs that revitalising old revenue sources as well as creating new ones have brought about new opportunities.  
4729. Atavist: Applying best-of-breed storytelling principles in a digital world
2016.01.11, news
  Evan Ratliff is the co-founder, CEO, and editor of Atavist, a media and software company that produces a digital storytelling platform and an award-winning magazine and e-singles publishing arm, The  
4730. Ad blocking? Oliver von Wersch explains G+J’s experimental approach
2016.01.11, news
  The publication of the report into ad blocking by Adobe and PageFair last summer, ignited a passionate online debate about how publishers should approach serving display ads especially to mobile  
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