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573 Treffer:
441. Successfully Combining Content with Commerce: Q&A with David Nussbaum, CEO of F+W
2015.01.07, news
  David Nussbaum, CEO of F+W, shares his approaches and insights into transforming a 100 year old niche print publisher into a digital-first content and e-commerce company.  
442. Be Part of the DIS Hackathon 21-22 March 2015
2015.01.06, news
  … Summit programme will feature a session on 23 March showcasing top…  
443. Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review
2014.12.08, news
  … brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools…  
444. Europe’s magazine publishers welcome new president for their representation
2014.11.14, news
  … to facilitate a free, independent, diverse and vibrant press across Europe.…  
445. "New spirit in magazines" – Publishers' Summit 2014
2014.11.10, news
  … The PublishersWährend der Start-up-Session am Ende des ersten Tages zeigten…  
446. Milena Carstens wird Bildchefin des ZEITmagazins
2014.11.04, news
  … hat Milena Carstens diverse Fotografie-Ausstellungen…  
447. "Im Anzeigenmarkt weht ein rauer Wind"
2014.10.28, news
  … niederschlagen muss. Das stark diversifizierte Geschäft der Fachverleger…  
448. First DIS 2015 speakers announced
2014.10.06, news
  Today, we announce the first speakers – from Google, Harvard Business Review, Hearst International and LinkedIn – for the Digital Innovators’ Summit (DIS) 2015.  
449. Neue Potentiale für das Abo-Geschäft
2014.09.03, news
  6. VDZ Direct Marketing Summit mit neuer Ausrichtung gestartet: internationale Speaker, praxisnahe Fallbeispiele und neue digitale Formate  
450. "Endlich Schluss mit der Zögerlichkeit"
2014.08.06, news
  VDZ-Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer, Gastbeitrag in W&V am 04.08.2014  
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