Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Ergebnisliste

Bitte beachten Sie: Suchbegriffe unter einer Länge von 4 Buchstaben werden ignoriert.
1311 Treffer:
421. DISummit: Doris Ke, Founder at Business of Women, on opportunities for publishers in China
2020.02.18, external
  Doris Ke, Founder at Business of Women, is an authority on the intricacies of the Chinese media and ecommerce worlds. At DIS 2020 she will be discussing social media growth hacking, and the  lessons  
422. DISummit: Erica Anderson, Executive Producer Vox Media on building multiple media channels
2020.02.18, external
  Erica Anderson is among those who have made the move from tech giant to innovative publisher. At DIS 2020 Erica will talk about how to build new media brands and products across multiple,  
423. DISummit: Oliver von Wersch, founder of vonwerschpartner on GDPR, consent and digital media
2020.02.17, external
  At DIS 2020 Oliver von Wersch, the founder of media consultants vonwerschpartner and a veteran of several high profile European publishers, will attempt to bring some clarity to GDPR.  
424. DISummit: Rebekah Billingsley, Global Innovation Director, Cedar Communications, UK, on AI’s role in content strategy
2020.02.17, external
  Rebekah Billingsley is Global Innovation Director, Cedar Communications a UK based company that has innovated in the use of the new generation of data tools.  
425. DISummit: Medium’s Scott Lamb on building relationships with readers
2020.02.17, external
  Scott Lamb explains Medium’s publishing strength and the centrality of building relationships between readers and editorial entities. He also looks back at his time at BuzzFeed and offers his views  
426. Indie-Mags: lebendige Kreativszene mit hoher Schaffenskraft
2020.02.16, news
  Unabhängige Blattmacher lieben Print und setzen Trends | PRINT&more stellte das Zeitschriftensegment „Independent Magazines“ vor.  
427. ZEIT Verlagsgruppe: Kai Wutte wird Co-Geschäftsführer von TEMPUS CORPORATE
2020.02.13, news
  … der ZEIT Verlagsgruppe für Content-Marketing gemeinsam mit Jan…  
428. VZB-Kaminabend: Voice, Podcast & Co. – erfolgreiche Wege im Audio-Marketing
2020.02.04, news
  Wie können Verlage und Medienhäuser von dem Boom der Audio-Anwendungen und Podcasts profitieren und erfolgreich einsetzen? Welche Strategien gibt es und welche Fehler sollten vermieden werden?  
429. Condé Nast: André Pollmann ist neuer Markenchef der GQ, Joko Winterscheidt wird Chief Curiosity Officer (CCO)
2020.01.28, news
  …ichalis Pantelouris als neuer stellv. Chief Creative Director und Johannes Patzig als…  
430. Editorial Media | Werbung oder nicht? – wie Google jetzt Suchtreffer markiert
2020.01.28, external
  Die klare Trennung von bezahlter Werbung und redaktionellen Inhalten ist nicht nur für journalistische Medien eine unverzichtbare Anforderung. Auch Internet-Suchmaschinen müssen deutlich machen,  
Suchergebnisse 421 bis 430 von 1311