Audra Martin talks to us about digital advertising, the impact of social data and programmatic advertising, and explains how The Economist is turning challenge into opportunity.
The 2014 edition of Innovations in Magazine Media World Report will be the most important we have ever published, says John Wilpers. The report will be launched at the upcoming Digital Innovators'
… Nast International einnehmen.
Christiane Arp, Chefredakteurin der deutschen VOGUE, kommentiert die Personalie, wie folgt: "Suzy Menkes ist eine Ausnahmeerscheinung in der internationalen Fashionbranche.…
Daniel Knapp, director of advertising research at IHS Technology talks to us about social media, data and advertising (including the logic behind Facebook’s acquisition of WhatsApp) and more.
As marketing budgets continue to shift, we take a look at the latest advertising trends and where budgets will be focused in the rest of 2014 and beyond…
… werden die redaktionellen Rahmenbedingungen anspruchsvoller: mit wenig Budget, Personal, Zeit und finanziellem Aufwand soll ein möglichst einzigartiges Produkt entstehen. Eine gute…
As the Digital Innovators’ Summit 2014 approaches, we ask a selection of global media experts how the industry continues to innovate, whether the pace of innovation will slow, and which pending
…Gründungschefredakteur Georg Altrogge übernimmt Anfang November die Geschäftsführung bei MEEDIA und wird in Personalunion Chefredakteur der Fachzeitschrift absatzwirtschaft