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Ergebnisliste

424 Treffer:
371. Weiter denken - Von der Mediastrategie zur Planungsempfehlung
2013.12.04, news
  … lohnt sich eine Belegung im Titel? Wann ist ein Ad-Special sinnvoll? Was für Verlags-Services gibt es noch,…  
372. Anke Worringen übernimmt die Leitung des neu formierten G+J Marketing
2013.11.28, news
  … wird analog zu den neu formierten Communities of Interest strukturiert und bündelt sämtliche B-to-C- und…  
373. Axel Springer, Buzzfeed, Facebook, Hearst and more ... all at the 7th DIS
2013.11.22, news
  As we count down to the deadline for discounted pre-agenda registrations for the 7th Digital Innovators’ Summit, here are the speakers already confirmed to speak at the event.  
374. The Rise of Wearable Media
2013.11.19, news
  Wearable technology is a boom industry. But will wearable media make it as a mainstream platform, and what will it mean for content producers?  
375. Seminar: Abos gewinnen und halten: Marketing – Service – Logistik
2013.11.18, news
  Abo-Betreuung - Abo-Marketing aus Sicht des Verlages - Abo-Gewinnung aus Sicht einer kreativen Agentur  
376. Q&A with Frank Anton, Vice-Chairman of Hanley Wood
2013.11.15, news
  With a career spanning 40 years, Frank Anton has had a front row seat to the digital revolution. He says businesses are now firmly focused on innovation – but the real winners will be those who think  
377. Ludwig Delius wird Manager Digital bei Delius Klasing
2013.10.30, news
  … Konrad Delius. Delius Klasing zählt zu den führenden Special Interest Medienhäusern Europas. Das Unternehmen…  
378. Digital Innovators' Summit 2014: Act fast, book now for the 7th DIS and save!
2013.10.17, news
  … on your areas of interest by offering parallel specialist tracks. Exciting programme additions around…  
379. Seminar: Geht nicht, gibt's nicht - Das Seminar der kreativen Werbekonzepte
2013.10.17, news
  … Kunden nach mehr Sonderformern für ihre Werbung - Ad Specials heißt das Stichwort der Stunde und kreative…  
380. Innovate to survive… and thrive
2013.10.11, news
  As the Digital Innovators’ Summit 2014 approaches, we ask a selection of global media experts how the industry continues to innovate, whether the pace of innovation will slow, and which pending  
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