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4421 Treffer:
3761. Where the money's going
2014.02.24, news
  As marketing budgets continue to shift, we take a look at the latest advertising trends and where budgets will be focused in the rest of 2014 and beyond…  
3762. Get insights from Amazon, Axel Springer, Buzzfeed, BMW and more
2014.02.24, news
  … Join some 500 expected international delegates in Berlin on 24 and 25…  
3763. Immediate Success - a conversation with Tom Bureau
2014.02.24, news
  …ving spent more than 15 years running cross-media, digital content and technology…  
3764. VDZ dankt Sabine Voss
2014.02.20, news
  … zum Berliner Fachmedienhaus BauNetz Media. Dort wird sie zukünftig für den…  
3765. Überblick über die digitale Gründerszene und ihre Technologien: 2. Ausgabe des VDZ Start-up-Reports erschienen
2014.02.18, news
  … geschrieben. First Look Media, ausgestattet mit 500 Millionen…  
3766. Wechsel in der Berliner Geschäftsstelle der Deutschen Fachpresse
2014.02.12, news
  … zum Berliner Fachmedienhaus BauNetz Media wechselt. Dort wird sie zukünftig…  
3767. Werbetext wirkt – wenn er auffällt | Wie Ihre Texte wirkungsvoll werben
2014.02.10, news
  … wie bei der Aufstellung der Fußball-Nationalmannschaft, und am Ende hat es…  
3768. Dr. Philip Cassier ist Textchef bei ICON
2014.02.10, news
  … 2010 mehrfach mit dem European Newspaper Award ausgezeichnet.  
3769. The rise of branded video: Q&A with BAFTA-winning Joe Wade
2014.02.07, news
  Joseph Wade, the BAFTA-winning filmmaker and director of creative advertising agency Don't Panic, identifies some of the key ingredients to making success branded video content that people really  
3770. The Evolution of Video
2014.02.07, news
  Easier to produce, easier to access – now everyone can make video content. We explore the rise to branded video content…  
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