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599 Treffer:
361. Ad blocking? Oliver von Wersch explains G+J’s experimental approach
2016.01.11, news
  The publication of the report into ad blocking by Adobe and PageFair last summer, ignited a passionate online debate about how publishers should approach serving display ads especially to mobile  
362. Who will win at the 2016 digital publishing game, and why?
2016.01.11, news
  As we speed into 2016 some predictions for the year already feel old. But there's no doubt it will be another "interesting" year for publishers. Just this week Digiday wrote, "The  
363. Zwischen Werbeblockern, Internetriesen und Feinden der Pressefreiheit
2016.01.04, news
  Für die deutschen Zeitschriftenverlage war 2015 kein einfaches Jahr. Doch die Zuversicht in der Branche ist ungebrochen. VDZ-Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer im Interview mit der Deutschen  
364. "Blattmachen und Verlegen hat viel mit Leidenschaft zu tun"
2015.12.18, news
  VDZ-Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer im Interview mit turi2 edition  
365. The Economist EVP on the power of content as a strategic marketing and sales resource
2015.12.09, news
  Mark Cripps, The Economist’s EVP Brand and Digital Marketing, is convinced that marketing departments hold the key to the future of media companies. Tasked with among other things acquiring new  
366. Your chance to get up close and personal in San Francisco, Silicon Valley & LA
2015.12.09, news
  FIPP and VDZ’s 3rd annual Digital Innovators' Tour (DI Tour) to the US, takes place from 17 to 22 April 2016 and will take you to media and tech hot spots in San Francisco, Silicon Valley and Los  
367. 3. VDZ Tech Summit: Agilität, Geschwindigkeit und Kundennähe
2015.11.27, news
  Erfolgsfaktoren für Medienunternehmen im Zeitalter der digitalen Disruption im Fokus des 3. VDZ Tech Summit  
368. Reminder: Save 100s of euros if you book for DIS 2016 before Monday
2015.11.24, news
  Join speakers such as Duncan Edwards (Hearst), Colin Bodell (Time Inc.), Mark Cripps (The Economist), Pierre-François Marteau (Schibsted), Kaylee King-Balentine (New York Times), Kate Ward (Refinery  
369. Christian Röpke und Stefan Zarnic folgen Christoph Schuh als Sprecher des VDZ Arbeitskreises Digitale Medien
2015.11.18, news
  Der Arbeitskreis Digitale Medien hat Christian Röpke, Geschäftsführer Zeit Online, und Stefan Zarnic, Director Next Media BCN, zu seinen neuen Sprechern bestimmt. Sie folgen auf Christoph Schuh,  
370. Britta Meyer verstärkt G+J Corporate Editors als Head of Digital Content
2015.11.05, news
  G+J Corporate Editors baut sein Führungsteam weiter aus. Ab sofort ist Britta Meyer, 40, als Head of Digital Content mit an Bord. In der neu geschaffenen Position verantwortet sie auf redaktioneller  
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