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Ergebnisliste

668 Treffer:
351. Newcomer: Verlage in Gründerlaune
2017.04.10, news
  Ergebnisse einer aktuellen PRINT&more-Umfrage: Verlagshäuser mit neuen und innovativen Magazinformaten*  
352. Viewability wird durch hochwertige Umfelder erhöht
2017.04.06, external
  …rbung muss sichtbar sein – erst dann können Botschaften und Branding zum Konsumenten durchdringen. Gerade im…  
353. “When Content is rotten…”. Zur Debatte um den Markenexodus bei YouTube
2017.03.29, external
  …“When Content is rotten, brand safety is a zero tolerance game”, erklärt Rob Norman, Digitalchef der Agentur…  
354. The battle for attention in a digital world
2017.03.22, news
  Geoff Ramsay, chairman and chief innovation officer at eMarketer at DISummit 2017  
355. Platforms as mass media, magazine media as niche
2017.03.22, news
  Grzegorz (Greg) Piechota, research associate at Harvard Business School and 2016 Nieman Fellow, presenting at DISummit 2017  
356. How chatbots are going to change the world and the media landscape
2017.03.22, news
  Laurie Benson, CEO of Upnexxt, told a packed seminar at DISummit 2017  
357. Millennials and mobile prodigies: lessons on ad engagement
2017.03.21, news
  Verve’s Ian James at DISummit 2017  
358. Reaching out to audiences wherever they are in the social ecosystem
2017.03.21, news
  …Jennifer Brandel, Athan Stephanopoulos and Samantha Barry at the DISummit 2017  
359. How established media brands are innovating in news creation and delivery
2017.03.21, news
  Frank Dopheide, Moritz Gimbel and Jeremy Gilbert at the DISummit 2017  
360. Different strategies for monetisation outlined at DIS 2017
2017.03.21, news
  …Daniel Butler and Brandon Paine at DISummit 2017  
Suchergebnisse 351 bis 360 von 668