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Ergebnisliste

710 Treffer:
341. Vertrauen in die Presse steigt gegen Vorjahr – auch bei den Jungen
2017.04.07, external
  Einen überraschend starken Anstieg des Vertrauens in die deutsche Presse zeigen die jüngsten Daten aus dem Eurobarometer, einer […]  
342. Viewability wird durch hochwertige Umfelder erhöht
2017.04.06, external
  Werbung muss sichtbar sein – erst dann können Botschaften und Branding zum Konsumenten durchdringen. Gerade im Online-Bereich ist die Viewability derzeit ein großes Diskussionsthema. Daher sind  
343. The battle for attention in a digital world
2017.03.22, news
  Geoff Ramsay, chairman and chief innovation officer at eMarketer at DISummit 2017  
344. Platforms as mass media, magazine media as niche
2017.03.22, news
  Grzegorz (Greg) Piechota, research associate at Harvard Business School and 2016 Nieman Fellow, presenting at DISummit 2017  
345. How chatbots are going to change the world and the media landscape
2017.03.22, news
  Laurie Benson, CEO of Upnexxt, told a packed seminar at DISummit 2017  
346. Vivendi CEO highlights 'five big opportunities for content creators'
2017.03.22, news
  Vivendi CEO Arnaud de Puyfontaine at DISummit 2017  
347. Voice is the next major disruption in computing
2017.03.22, news
  Amazon believes voice is a next major disruption in computing, Max Amordeluso, EU Head of Alexa Skills Kit (ASK) at Amazon, told the audience at DISummit 2017  
348. How Wolters Kluwer reaches the right audience
2017.03.21, news
  Wolter Kluwer's Sergio Liscia at DISummit 2017  
349. Millennials and mobile prodigies: lessons on ad engagement
2017.03.21, news
  Verve’s Ian James at DISummit 2017  
350. Reaching out to audiences wherever they are in the social ecosystem
2017.03.21, news
  Jennifer Brandel, Athan Stephanopoulos and Samantha Barry at the DISummit 2017  
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