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31 Treffer:
21. A closer look at DIS 2016 as Early Bird deadline looms
2016.01.14, news
  With digital media evolving at an incredible pace, new platforms and business models emerge all the time. Sometimes it is hard to keep up with all the change, and not all the answers are to be found  
22. Ad blocking? Oliver von Wersch explains G+J’s experimental approach
2016.01.11, news
  The publication of the report into ad blocking by Adobe and PageFair last summer, ignited a passionate online debate about how publishers should approach serving display ads especially to mobile  
23. Drei neue Personalien in 2016 für das People- und Lifestyle-Magazin GALA
2015.12.18, news
  … (31). Coenen war nach Stationen bei GRAZIA, InTouch und Life&Style zuletzt Unterhaltungschef bei Closer und Redaktionsleiter bei Havas Worldwide.Anne Meyer-Minnemann, GALA-Chefredakteurin: "Ich freue…  
24. The Economist EVP on the power of content as a strategic marketing and sales resource
2015.12.09, news
  … channels, he argues that recent technological developments have brought sales and marketing closer with the latter now the senior partner.  
25. Membership models: promising signs but an evolving model
2015.12.08, news
  Special offers, discounts and a chance to meet the people putting the content together are encouraging people to pay for digital content. Are membership schemes be the way forward for publishers to  
26. Annette Postel wird Stellvertreterin des Chefredakteurs von IN – DAS PREMIUM WEEKLY
2015.11.05, news
  … Oliver Opitz bei IN. Derzeit ist Annette Postel als stellvertretende Chefredakteurin der Zeitschrift Closer bei Bauer Media tätig.Oliver Opitz, Chefredakteur: "Annette Postel ist eine erstklassige People-…  
27. Blue Ocean: Oliver Köster wird stellvertretender Chefredakteur
2015.06.17, news
  … Redakteur von Yam!BamS aufstieg. In den letzten drei Jahren war er als Leitender Redakteur bei "Closer" in Hamburg tätig. "Ich freue mich, dass wir mit Oliver Köster einen so erfahrenen wie…  
28. Hearst exec on positioning brands for international growth
2015.03.23, news
  Hearst Magazines International (HMI) is a global company with a footprint to match: 280 websites worldwide, 295,091,901 total uniques worldwide, 2.3bn page views worldwide and a presence in 47  
29. Mobile Approach for Publishers
2014.10.13, news
  Publishers are well aware of the importance and continued growth of mobile usage. New US data on mobile usage as well as glimpses into how US magazine publishers approach mobile may help guide  
30. The art and science of social sharing, according to Buzzfeed
2014.03.24, news
  Scott Lamb, VP international, Buzzfeed, told attendees at Digital Innovators' Summit today in Berlin about the company's decision to get into investigative journalism.  
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