In March 2017, the Digital Innovators’ Summit (DIS) will celebrate its 10th anniversary, a special event with special plans in the making. To join us using our special rate, book your place
Mit Ralf Tilleke holt die Kommission AMF Mediamarketing einen erfahrenen Medienexperten an Bord. Tilleke kennt das Zeitungs- und Zeitschriftengeschäft gleich von mehreren Seiten. Von 1993 bis 1999
Die Werbeumsätze erodieren – im gedruckten Heft, wie auch im Web – und die klassische Anzeigenvermarktung gehört der Vergangenheit an. Verlage, die nicht lernen, sich in Zukunft nicht mehr nur
March 2017 will be the 10th edition of the Digital Innovators' Summit, marking years of insight, discussion, and excitement around the future of digital media. Registration is now open,
Since 2013 Pagefair has been tracking the growth of ad blocking via a series of annual reports. They have witnessed how a phenomenon that was mainly the preserve of geeks, has become mainstream, as
"Editorial Media" – so heißt die Gattungsmarketingkampagne, die der VDZ für die Werbevermarktung von Verlagsangeboten im vergangenen Jahr ins Leben gerufen hat. In Kooperation mit der