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325 Treffer:
221. ReadWrite & Wearable World CEO joins DIS line-up
2015.10.01, news
  The latest speaker to be confirmed for DIS 2016 is Redg Snodgrass, CEO of ReadWrite and Wearable World in the US.  
222. Best Selling – 3. Ausgabe 2015 des Vertriebs-Newsletter erschienen
2015.09.29, news
  Themen dieser Ausgabe: Innovationen im Print- und Digital-Vertrieb, Paid Content bei Blogs, Interview mit den PMV-Sprechern Henning Ecker und Nils Oberschelp  
223. stern stärkt Modeteam: Internationale Topstylistin Julia von Boehm neuer Creative Director Fashion
2015.09.21, news
  … unserer Berichterstattung noch mehr auf spektakuläre Designs und ungewöhnliche Fotografie lenken. Außerdem hat…  
224. TEDxBerlin in Kooperation mit dem Publishers' Summit
2015.09.17, news
  Leadership und Change im Fokus: internationale Top-Referenten beleuchten Herausforderungen moderner Führungskräfte | Vorzugskonditionen für Publishers' Summit-Teilnehmer  
225. Be useful, simple and delightful
2015.09.15, news
  … inside a 145-year-old-company. What we’re thinking about is the future of culture and how we can…  
226. Ringier exec: Why you should be thinking about Africa
2015.09.15, news
  Africa could be the next frontier for ambitious international publishers, argues Julian Artopé of Swiss media giant Ringier. Julian will be a speaker at the Digital Innovators’ Summit  
227. Wired Events: So war das WIRED Future Breakfast mit Sara Silfverberg von Hyper Island
2015.09.03, news
  10 Prozent Rabatt für VDZ-Mitglieder für die nächste Hyper Island Master Class im Oktober  
228. 5 brands using Periscope
2015.08.27, news
  Live streaming app Periscope has been one of the year’s most celebrated technology platform launches having been downloaded over 10 million times since its launch in March, writes Sadie Hale for the  
229. Five innovative publishing start ups - The Pool, Wait But Why and more
2015.08.10, news
  … world-changing ideas. They challenge our thinking and motivate us to do bigger and better things…  
230. Print berührt auch im digitalen Zeitalter
2015.08.10, news
  Der Abgesang auf die Printmedien-Branche ist längst verstummt. Werbetreibende entdecken die emotionale, markenbildende und verkaufsfördernde Wirkung von Printmedien neu // Gastbeitrag von Julia  
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