ENPA, the European Newspaper Publishers’ Association, and EMMA, the European Magazine Media Association, representing the press sector in Europe, express their strong support for the initiative of
Die Vetriebsweisheit gilt immer: Wir müssen dahin, wo die Leser sind! Und was liegt näher, als dort Präsenz zu zeigen, wo sich die Zielgruppe bereits befindet: im Social Web. Denn die Follower bzw.
Herman Kienhuis, Investment Director at SanomaVentures, shares his thoughts on startup investment, what makes a good investment and what in the digital arena excites him.
As we continue to add leading international speakers for the Digital Innovators' Summit programme, we thought we will provide you with a quick update of speakers so far confirmed.
Exklusiv-Interview mit W&V: Stephan Scherzer über digitale Trends, Paid Content und das Leistungsschutzrecht. Aber auch über Yahoo und Audi als Medienkonzerne und Bauers Kritik.
Interested in startups and investing in startups for growth? Don't miss out as we shine a spotlight on startups and investment strategies as part of our jam-packed 7th Digital Innovators' Summit
Am häufigsten zahlen die 30- bis 49-Jährigen für journalistischen Content | Ausgaben liegen im Durchschnitt bei 13,60 Euro im Monat | Immer mehr Online-Medien führen Bezahlschranken ein
To stay relevant, media giants have been acquiring and investing in start-ups at a rapid pace. We take a look at the trend for evolving via startup investment…
Ein Beitrag über die Medienordnung in der Konvergenz von Rechtsanwalt Dr. Christoph Fiedler, Geschäftsführer Europa- und Medienpolitik im VDZ - erschienen in promedia 01/2014.
Das Projekt eines