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200 Treffer:
151. Successfully Combining Content with Commerce: Q&A with David Nussbaum, CEO of F+W
2015.01.07, news
  … insights into transforming a 100 year old niche print publisher into a digital-first content and e-commerce company.  
152. "Paid Content wird zum Platin-Standard"
2014.12.11, news
  Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer über Bezahlmodelle, Google und die Rolle der Politik | erschienen in HORIZONT am 11. Dezember | von Jürgen Scharrer  
153. Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review
2014.12.08, news
  The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.  
154. Neuer VDZ Tech Summit
2014.11.20, news
  Beherrschung moderner Technologien und neuer Organisationsformen als entscheidender Wettbewerbsfaktor für Verlage  
155. Taking brands international: Q&A with Gary Ellis, Chief Digital Officer of Hearst Magazines International
2014.11.05, news
  Responsible for content, technology, operations and strategy for the digital side of Hearst Magazines International, we asked CDO Gary Ellis about his approach to digital, mobile and video in the  
156. The next phase in the evolution of media
2014.03.12, news
  While basic paywalls proved that customers are willing to pay for content, more focus is required to better meet subscriber needs and maximise revenues over time. [Article brought to you by Zuora]  
157. Movers and shakers set to converge for 2014 DIS
2014.03.11, news
  The 7th Digital Innovators' Summit will feature speakers and delegates from many of the world’s best-known, most-successful and most-influential digital media businesses. But hurry if you haven't  
158. Innovations 2014 'the most important yet'
2014.03.10, news
  The 2014 edition of Innovations in Magazine Media World Report will be the most important we have ever published, says John Wilpers. The report will be launched at the upcoming Digital Innovators'  
159. Mobile und App: Strategien und Lösungen für erfolgreiche App-Erlösmodelle
2014.02.25, news
  … Deutschland rund 2,4 Milliarden Euro mit oder durch Apps umgesetzt werden. 1,6 Milliarden im Bereich E-Commerce und 0,7 Milliarden durch Kauf von Apps oder In-App-Käufe. Immer mehr User greifen über das…  
160. "Print versus Digital – Schlacht von gestern"
2014.01.20, news
  Exklusiv-Interview mit W&V: Stephan Scherzer über digitale Trends, Paid Content und das Leistungsschutzrecht. Aber auch über Yahoo und Audi als Medienkonzerne und Bauers Kritik.  
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