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2336 Treffer:
1511. Using the intelligence of the crowd – Q&A with Brown Institute’s Tanja Aitamurto
2016.01.25, news
  Tanja Aitamurto is the Deputy Director at the Brown Institute for Media Innovation at Stanford. Here she tells Ulrike Langer that “publishers and journalists are often eager to try something new, but  
1512. HOFFMANN UND CAMPE Corporate Publishing startet mit Schwung ins Jahr 2016
2016.01.22, news
  Katrin Hesse und Peter Würth verstärken das Team  
1513. Stefan Kobus wird Chefredakteur von Super Illu und Guter Rat
2016.01.21, news
  … (39), der als Chefredakteur zum Nachrichtenmagazin Focus wechselt. Kobus ist seit 2004 Stellvertreter des…  
1514. Robert Schneider wird Focus-Chefredakteur
2016.01.21, news
  … zum 1. März Chefredakteur des Nachrichtenmagazins Focus. Ulrich Reitz (55), der das Magazin seit September…  
1515. Stephanie Allerkamp-Witte neue Leiterin Business Development bei den Handelsblatt Fachmedien
2016.01.14, news
  … Elternzeit unter anderem als "Bereichsleiterin Online-Lösungen für Juristische Berufe" und…  
1516. A closer look at DIS 2016 as Early Bird deadline looms
2016.01.14, news
  With digital media evolving at an incredible pace, new platforms and business models emerge all the time. Sometimes it is hard to keep up with all the change, and not all the answers are to be found  
1517. "Paid Content light 2.0"
2016.01.13, news
  Neues Jahr, neue Möglichkeiten  
1518. PublishingExperts, die neue Plattform für Medienexperten ist da!
2016.01.13, news
  Der Nachfolger des bis dato bekannten Mediendienstleisterverzeichnisses bringt die wichtigsten Informationen für und über Experten und Unternehmen aus der Medienbranchen zusammen.  
1519. How FT ‘integrates audiences into journalistic process’
2016.01.11, news
  Renée Kaplan joined the Financial Times in May 2015 as their first Head of Audience Engagement. Lisa Oberndorfer talked to her about her position entails and why media companies should invest in  
1520. Centaur Media CEO Andria Vidler on innovation in B2B media
2016.01.11, news
  The last few years have been challenging ones for B2B media owners, but there are signs that revitalising old revenue sources as well as creating new ones have brought about new opportunities.  
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