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426 Treffer:
131. How Axel Springer came back from the dead
2018.03.20, news
  … Marketing Media at Axel Springer, Germany, explains how the German media…  
132. DIS 2018: What now with Facebook and the digital media business model?
2018.03.20, news
  The relationship between publishers and platforms, and in particular Facebook, was never far from conversation at several sessions at FIPP and VDZ’s Digital Innovators’ Summit in Berlin.  
133. How Blockchain could revitalise the media
2018.03.20, news
  Blockchain is a technology that its champions believe will transform many industries. Ingo Rübe and Daniel Sieberg take a look at Digital Innovators' Summit at what the technology is, and how it  
134. How Harvard Business Review uses emerging media formats to super-charge audience engagement
2018.03.19, news
  Maureen Hoch, editor of Harvard Business Review’s HBR.org provided insight into the experimental work HBR has been doing with new media formats in the past year to reach and engage audiences,  
135. „Europa darf die Datenrevolution nicht verpassen“
2018.03.07, news
  Offener Brief der europäischen Medien- und Internetwirtschaft zur geplanten E-Privacy Verordnung  
136. Offener Brief: „Europa darf die Datenrevolution nicht verpassen“
2018.03.07, news
  Branchenübergreifende Koalition von Unternehmen, Organisationen und Verbänden der europäischen Medien- und Internetwirtschaft spricht sich in einem offenen Brief gegen die Pläne der Europäischen  
137. “Europe Cannot Afford to Miss the Data Revolution”
2018.03.07, news
  … of German Newspaper Publishers, Germany)BFM TV (France)Bouygues Telecom…  
138. Digital Innovators' Summit: Neue Referenten bestätigt
2018.02.07, news
  Anmeldungen zum Early Bird-Preis bis 14. Februar möglich  
139. ePrivacy: A loss of more than 30 percent in digital advertising sales for journalistic media
2018.01.29, news
  VDZ President Dr. Rudolf Thiemann calls for an easing of the ePrivacy Regulation| Latest VDZ survey on the ePrivacy Regulation | The entire digital advertising market could face losses of more than  
140. Editorial Media: „Hochwertige Umfelder strahlen auf die Marke ab“
2018.01.12, external
  Interview mit Christian Löer, Marketing Direktor Deutschland von Opel, über Umfeldqualität und Werbewirkung.  
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