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294 Treffer:
131. Gruner+Jahr Digital’s Oliver von Wersch, on the latest approaches to ad blocking
2016.08.16, news
  … move to counter ad blocking, how an industry-wide approach might be difficult and if whether native advertising is a realistic solution. How much growth do you think there will be in ad blocker adoption in…  
132. In the loop: this week’s key industry news
2016.08.06, news
  … which have caught our eye this week. «  Key differences between content marketing and native advertising «  The NYT on Snapchat’s appeal to brands «  Instagram Stories doesn't mean that…  
133. Martina Langnickel verstärkt als Key Account Managerin den Advertising-Bereich bei Callwey
2016.04.20, news
  … bei Callwey ein, einem der führenden Architektur-Fachverlage. Sie berichtet an Advertising Director Andreas Schneider.Frau Langnickel, ausgewiesene Kennerin der Baubranche, war zuletzt als…  
135. Neue Doppelspitze: Tanja zu Waldeck und Martin Lütgenau führen das Advertising-Geschäft der BurdaForward
2016.03.29, news
  … Teams von Focus Online und Chip.de mit der ForwardAdGroup zu einer noch schlagkräftigeren neuen Advertising-Einheit zusammengeführt. Tanja zu Waldeck, bislang Geschäftsführerin auf der Portal-Seite des…  
136. Erfolgsformel für Medienhäuser im Digitalzeitalter: Dort sein, wo der Kunde ist
2016.03.22, news
  Erster Tag des Digital Innovators’ Summit mit Top-Rednern, Digital Experts und Best Practices aus der internationalen Medienwirtschaft  
137. Neuer BDZV-Report: "Native Advertising – Optionen für Zeitungsverlage"
2016.03.16, news
  …"Native Advertising" ist einer der wichtigsten Trends bei der digitalen Vermarktung. Es handelt sich dabei um Werbung, die sowohl formal als auch inhaltlich möglichst nah an das Trägermedium angepasst ist. Die…  
138. Agfa’s Rainer Kirschke talks the future of mobile publishing
2016.03.14, news
  [Sponsored:] Rainer Kirschke is the Business Manager Mobile Publishing at Agfa. He will be at the Digital Innovators’ Summit in Berlin to talk more about why Agfa is eyeing mobile publishing as an  
139. The New Yorker’s Henry Finder talks premium content, why they’re not on Facebook Instant Articles, and more
2016.02.29, news
  One organisation that has created a very successful paid content model is Condé Nast’s iconic magazine brand The New Yorker. Here Henry Finder talks about the power of premium content, the potential  
140. BILD’s Stefan Betzold on the challenges and opportunities of distributed content
2016.02.29, news
  It is a debate that is likely to reverberate around the publishing world for many year to come. Should media companies focus on building their own digital properties? Or does the future lie in  
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