24 speakers from companies and brands such Axel Springer, Schibsted, Time Inc., Paris Match, The Economist, Fusion, Refinery29, the NYT's T-Brand Studio and Reuters Institute of Journalism have so
In the United States podcasts are “re-emerging” as a business model for publishers and unlike a few years ago, advertisers are now willing to bet on audio downloads, writes Ulrike Langer for the
The Digital Innovators' Summit is a place to hear about the future of media and technology from the innovators who are driving change. Here are 7 leaders in media on why you should attend the event.
Mit einem prominent besetzten Panel zum Thema "Faszination Print" glänzte der Verband der Zeitschriftenverlage in Bayern (VZB) auch in diesem Jahr wieder auf den Medientagen München.
Neue PRINT&more: Pressefreiheit auf Publishers' Summit und Night plus die "Faszination People-Magazine" | Mit: Yahya Alaous, Detlef Braun, Anja Brinckmann, Britta Heidemann, Christian Krug, Patricia
Seit vielen Jahren ist die Medienbranche in Aufruhr wegen der
Digitalisierung. Vielfach gehen Auflagen zurück, Erlöse schrumpfen.
Aber das gilt nicht überall. Welche Erfolgsrezepte gibt es? //
One of the UK’s most respected media groups “have changed the approach or direction of specific projects as a direct result of insight or thinking” from sessions delivered at the Digital Innovators’