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129 Treffer:
111. Innovations 2014 'the most important yet'
2014.03.10, news
  The 2014 edition of Innovations in Magazine Media World Report will be the most important we have ever published, says John Wilpers. The report will be launched at the upcoming Digital Innovators'  
112. Media, audiences and the pros (and cons) of social data – a conversation with IHS Technology’s Daniel Knapp
2014.02.25, news
  Daniel Knapp, director of advertising research at IHS Technology talks to us about social media, data and advertising (including the logic behind Facebook’s acquisition of WhatsApp) and more.  
114. Grosso-Qualitätsoffensive: Die Erfolgsgeschichte geht weiter
2013.11.12, news
  … ein weiter attraktives Sortiment im stationären Einzelhandel bleibt." erklärt Norbert Wallrafen, BVPG Sprecher der Projektgruppe "Fragmentierter Einzelhandel" und Bereichsleiter EH…  
115. Falling Walls Conference am 8. und 9. November 2013 in Berlin
2013.10.17, news
  …Die Falling Walls Foundation ist eine gemeinnützige Einrichtung in Berlin, die jedes Jahr am Tag des Mauerfalls die internationale Wissenschaftskonferenz "Falling Walls Conference – The International Conference on…  
116. Q&A with Innovations editor John Wilpers
2013.10.10, news
   
117. Die Geburt der Generation Paid Content
2013.05.10, news
  Aus unserem VDZ Jahrbuch 2013: DR. ANDREAS WIELE, Vorstand Bild-Gruppe und Zeitschriften Axel-Springer AG und Mitglied im Vorstand der Publikumszeitschriften (PZ) im VDZ  
118. Verlegerverbände, Grosso-Verband und Einzelhandel beraten über Zukunftsthemen im Pressevertrieb
2013.05.07, news
  Unter der Federführung des VDZ fand am 24. April die diesjährige Frühjahrstagung des Arbeitskreises Zeitungs-und Zeitschriftenverkauf (AZZV) in Berlin statt.  
119. “Das nächste Google kommt aus China oder Russland”
2013.03.18, news
  FAZ-Interview mit VDZ-Geschäftsführer Stephan Scherzer  
120. Seminar: „Verlage in Bewegung: Social Media 2013“
2013.03.07, news
  … „Our Audience wants to interact with us“, so Liz Heron, Director of Social Media and Engagement, The Wall Street Journal USA. Warum Social Media? „We Change how we do things cause we know our Audience is…  
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