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Ergebnisliste

1556 Treffer:
1171. Hearst exec on positioning brands for international growth
2015.03.23, news
  Hearst Magazines International (HMI) is a global company with a footprint to match: 280 websites worldwide, 295,091,901 total uniques worldwide, 2.3bn page views worldwide and a presence in 47  
1172. Using data to build a better business – advice from LinkedIn
2015.03.23, news
  Lutz Finger, director data science/data engineering at LinkedIn, spoke about getting your data right at the Digital Innovators' Summit in Berlin today  
1173. Die Publishing-Zukunft auf dem 8. Digital Innovators' Summit 2015
2015.03.23, news
  600 Gäste aus 35 Nationen freuen sich auf 58 internationale Top-Experten  
1174. Katharina Rieger leitet das Ressort "Denken und Fühlen" von myself
2015.03.19, news
  … 2002 Redaktionsleiterin von VOGUE Business. Danach folgten Stationen als…  
1175. Denken wie ein Gründer, handeln wie ein Entdecker: Kongress der Deutschen Fachpresse erkundet neue Pfade – jetzt anmelden!
2015.03.18, news
  … Programm mit Speed-Dating, Business-Frühstücken, Keynotes,…  
1176. Why Publishers Should Pay Attention to Pinterest: Q&A with Matt Crystal
2015.03.15, news
  Matt Crystal, Head of International at Pinterest, shares what makes Pinterest so unique, why it’s not just for women and where he sees the platform headed in the future.  
1177. Combining Physical and Digital - Q&A with Shane Wall, CTO of Hewlett-Packard
2015.03.04, news
  Shane Wall, CTO of Hewlett-Packard, shares the concept of Blended Reality which combines our physical and digital worlds to create and enable richer experiences for people.  
1178. VDZ und piâbo veröffentlichen fünften Start-up Report
2015.02.26, news
  Winter-Ausgabe 2015 informiert über die wichtigsten Trends der Digitalwirtschaft  
1179. Meet the Founder - Berlin Start-up Tour
2015.02.25, news
  To get more out of the Innovators' Summit, join us for a guided look into the dynamic Berlin start-up scene!  
1180. How to Use Data to Drive Your Media Business Forward: Q&A with Lutz Finger of LinkedIn
2015.02.23, news
  Lutz Finger talks about how the promise of big data lies in making the wishes and habits of customers visible so they can be acted on.  
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