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1551 Treffer:
1121. Who will win at the 2016 digital publishing game, and why?
2016.01.11, news
  … top pureplay websites, a drop in Facebook referrals to sites not within its…  
1122. Online Marketing Rockstars Festival 2016
2016.01.05, news
  … mit insgesamt 120 Ausstellern wie Facebook, Google, Ströer, Axel Springer,…  
1123. Jahresvorschau Medienpolitik 2016
2016.01.05, news
  Der skeptische Optimismus der Prognose für 2015 (PRINT&more 4/2014) war nicht ganz unberechtigt. Drohende massive Verschlechterungen in den Bereichen Datenverarbeitung, Werbefreiheit und Urheberrecht  
1124. Zwischen Werbeblockern, Internetriesen und Feinden der Pressefreiheit
2016.01.04, news
  Für die deutschen Zeitschriftenverlage war 2015 kein einfaches Jahr. Doch die Zuversicht in der Branche ist ungebrochen. VDZ-Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer im Interview mit der Deutschen  
1125. Wegweisend, entschlossen, wirkungsvoll
2015.12.29, news
  Ausgabe 4/2015 der PRINT&more resümiert Publishers‘ Summit und Night | VDZ startet mit drei neuen Kampagnen in das neue Jahr | Unter anderem mit: Klaus Brinkbäumer, Alain Caparros, Bettina Cramer,  
1126. Your chance to get up close and personal in San Francisco, Silicon Valley & LA
2015.12.09, news
  FIPP and VDZ’s 3rd annual Digital Innovators' Tour (DI Tour) to the US, takes place from 17 to 22 April 2016 and will take you to media and tech hot spots in San Francisco, Silicon Valley and Los  
1127. We reveal the preliminary agenda for DIS 2016 in Berlin
2015.12.08, news
  The preliminary agenda for the Digital Innovators’ Summit (DIS) in Berlin, Germany in March 2016 is now live with 36 confirmed speakers (and more to come).  
1128. ‘The Obama interview was a huge moment for us’
2015.12.08, news
  …Mic.com builds its business on quality journalism targeting a millennial audience.…  
1129. ‘It’s experimentation and innovation with a purpose’
2015.12.08, news
  …Robert Hernandez, an innovator in journalism education, focuses on exploring and…  
1130. Membership models: promising signs but an evolving model
2015.12.08, news
  Special offers, discounts and a chance to meet the people putting the content together are encouraging people to pay for digital content. Are membership schemes be the way forward for publishers to  
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