Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Ergebnisliste

200 Treffer:
101. Robert Pölzer wird Bunte-Chefredakteur
2016.04.05, news
  Robert Pölzer übernimmt am 1. Juli 2016 die Chefredaktion von Bunte. Er folgt auf Patricia Riekel, die sich nach zwanzig sehr erfolgreichen Jahren an der Spitze des People-Magazins aus dem  
102. Kai Winckler wird Chefredakteur von Freizeit Revue
2016.04.05, news
  Kai Winckler (55) wird spätestens am 1. September 2016 Chefredakteur von Freizeit Revue, Freizeit Spaß und Freizeit Exklusiv. Er übernimmt die Ämter von Robert Pölzer, der als Chefredakteur zu  
103. [Sponsored] SAP Exchange Media on digital transformation: Challenges and opportunities for the ad industry
2016.02.28, news
  We live in a digital age, there’s no arguing that, writes SAP Exchange Media. Traditional advertising, such as print publications, radio, and television is also growing old. People pay less attention  
104. Centaur Media CEO Andria Vidler on innovation in B2B media
2016.01.11, news
  The last few years have been challenging ones for B2B media owners, but there are signs that revitalising old revenue sources as well as creating new ones have brought about new opportunities.  
105. Drone journalism: ‘Now is the time to get playing’
2015.11.04, news
  Journalism technologist Ben Kreimer is one of the first fellows at Buzzfeed’s new Open Lab in San Francisco and will be a speaker at the upcoming Digital Innovators' Summit (DIS).  
106. Rede von Bundeskanzlerin Merkel beim Publishers' Summit des VDZ am 2. November 2015
2015.11.02, news
  Sehr geehrter Herr Professor Burda,sehr geehrter Herr Scherzer,liebe Kolleginnen und Kollegen aus den Parlamenten,meine Damen und Herren,ja, vor 20 Jahren war all das für manche noch nicht so  
107. Reinhold G. Hubert gibt BurdaLife-Geschäftsführung ab
2015.09.28, news
  Zwei Mediengruppen entstehen: Kay Labinsky und Frank-J. Ohlhorst übernehmen Leitung  
108. DIS catch-up with Lewis D'Vorkin from Forbes Media
2015.09.15, news
  Lewis D'Vorkin, Forbes Media Chief Product Officer talks about how a trio of innovations have made the brand a huge online success. A couple of decades ago if media analysts been asked to predict  
109. Hearst exec on positioning brands for international growth
2015.03.23, news
  Hearst Magazines International (HMI) is a global company with a footprint to match: 280 websites worldwide, 295,091,901 total uniques worldwide, 2.3bn page views worldwide and a presence in 47  
110. Die Publishing-Zukunft auf dem 8. Digital Innovators' Summit 2015
2015.03.23, news
  600 Gäste aus 35 Nationen freuen sich auf 58 internationale Top-Experten  
Suchergebnisse 101 bis 110 von 200