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141 Treffer:
91. DIS catch-up: Future Plc’s Nial Ferguson talks partnering for growth
2015.10.26, news
  Chris Price talks to Future’s content and marketing director Nial Ferguson about licensing Gawker Media’s tech website, Gizmodo, and others in the UK and how this helps the company grow.  
92. "Inhalte sind begehrter denn je"
2015.10.12, news
  Seit vielen Jahren ist die Medienbranche in Aufruhr wegen der Digitalisierung. Vielfach gehen Auflagen zurück, Erlöse schrumpfen. Aber das gilt nicht überall. Welche Erfolgsrezepte gibt es? //  
93. GEH DEINEN WEG-Alumniprogramm startet
2015.09.24, news
  Deutschlandstiftung Integration startet mit Unterstützung der Droege Group das GEH DEINEN WEG-Alumni-Programm | Auftakt am 21. November 2015 in Düsseldorf  
94. Exclusive DIS interview with BuzzFeed’s Scott Lamb
2015.08.19, news
  ‘We still like to think of ourselves as a start-up’ - BuzzFeed’s VP International Scott Lamb tells DIS contributor Ashley Norris in this exclusive interview about the media company’s plans for news,  
95. Chancen und Risiken der Wissenskommunikation mit mobilen Medien
2015.04.14, news
  2. Forschungsförderpreis der Vogel Stiftung geht an Prof. Schwab und fördert Grundlagenforschung  
96. "Creativity right now is the most valuable asset in your business"
2015.03.25, news
  8. Digital Innovators' Summit erfolgreicher denn je  
97. Paid content models: lessons learned
2015.03.24, news
  In a double session dedicated to paid content this morning at the Digital Innovators' Summit, Kelly Leach, CEO, Piano Media, used publishing examples to demonstrate how these models are being  
98. Cannes Lions CEO on the amplification of creativity
2015.03.24, news
  Phil Thomas, CEO of the Cannes Lions Festival told attendees today at the Digital Innovators' Summit that creativity, simplicity and technology are the most important ingredients for success in the  
99. Hearst exec on positioning brands for international growth
2015.03.23, news
  Hearst Magazines International (HMI) is a global company with a footprint to match: 280 websites worldwide, 295,091,901 total uniques worldwide, 2.3bn page views worldwide and a presence in 47  
100. Why Media Companies Can Learn from the Likes of BMW: Q&A with Alan South
2015.02.10, news
  Alan South talks about the move from the physical to combined physical/digital world and what it means from an innovation perspective.  
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