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1769 Treffer:
931. Wer sich bei Facebook informiert, nutzt meistens professionelle Beiträge
2017.03.24, external
  Wenn es darum geht, Informationen über das tagesaktuelle Geschehen zu bekommen, hat das Internet für die deutschsprachige Bevölkerung nur eine nachgeordnete Bedeutung. Zu diesem Ergebnis kommen  
932. The battle for attention in a digital world
2017.03.22, news
  …Geoff Ramsay, chairman and chief innovation officer at eMarketer at DISummit 2017  
933. Platforms as mass media, magazine media as niche
2017.03.22, news
  Grzegorz (Greg) Piechota, research associate at Harvard Business School and 2016 Nieman Fellow, presenting at DISummit 2017  
934. Vivendi CEO highlights 'five big opportunities for content creators'
2017.03.22, news
  Vivendi CEO Arnaud de Puyfontaine at DISummit 2017  
935. Voice is the next major disruption in computing
2017.03.22, news
  Amazon believes voice is a next major disruption in computing, Max Amordeluso, EU Head of Alexa Skills Kit (ASK) at Amazon, told the audience at DISummit 2017  
936. Publisher kombinieren die aktuellen Trends für den Erfolg bei Kunden und Community
2017.03.21, news
  Digital Innovators’ Summit 2017: Internationale Medienwirtschaft nutzt die Chancen der Digitalisierung und baut neben den klassischen Geschäftsfeldern neue Erlösquellen aus  
937. How Wolters Kluwer reaches the right audience
2017.03.21, news
  Wolter Kluwer's Sergio Liscia at DISummit 2017  
938. Millennials and mobile prodigies: lessons on ad engagement
2017.03.21, news
  Verve’s Ian James at DISummit 2017  
939. Reaching out to audiences wherever they are in the social ecosystem
2017.03.21, news
  Jennifer Brandel, Athan Stephanopoulos and Samantha Barry at the DISummit 2017  
940. How established media brands are innovating in news creation and delivery
2017.03.21, news
  Frank Dopheide, Moritz Gimbel and Jeremy Gilbert at the DISummit 2017  
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