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2310 Treffer:
781. Handelsblatt Media Group: Christian Herp komplettiert die erweiterte Geschäftsleitung der HMG
2020.02.19, news
  In der der neu geschaffenen Position des Chief Product Officer (CPO) ist Christian Herp für die Produkte der Marken Handelsblatt und WirtschaftsWoche verantwortlich  
782. Editorial Media | Studie zeigt: Generation Greta setzt auf Editorial Media
2020.02.19, external
  Die 14- bis 24-Jährigen, bisher meistens als Generation Z bezeichnet, gelten neuerdings auch als Generation Greta. Doch egal, welches Label man wählt: Sie sind jedenfalls die ersten echten Digital  
783. Content und Monetarisierung
2020.02.18, news
  Rückblick auf den Digital Innovators' Summit 2019 | Kongressbericht aus PRINT&more 1/2019  
784. DISummit: Doris Ke, Founder at Business of Women, on opportunities for publishers in China
2020.02.18, external
  Doris Ke, Founder at Business of Women, is an authority on the intricacies of the Chinese media and ecommerce worlds. At DIS 2020 she will be discussing social media growth hacking, and the  lessons  
785. DISummit: Erica Anderson, Executive Producer Vox Media on building multiple media channels
2020.02.18, external
  Erica Anderson is among those who have made the move from tech giant to innovative publisher. At DIS 2020 Erica will talk about how to build new media brands and products across multiple,  
786. DISummit: Oliver von Wersch, founder of vonwerschpartner on GDPR, consent and digital media
2020.02.17, external
  At DIS 2020 Oliver von Wersch, the founder of media consultants vonwerschpartner and a veteran of several high profile European publishers, will attempt to bring some clarity to GDPR.  
787. DISummit: Rebekah Billingsley, Global Innovation Director, Cedar Communications, UK, on AI’s role in content strategy
2020.02.17, external
  Rebekah Billingsley is Global Innovation Director, Cedar Communications a UK based company that has innovated in the use of the new generation of data tools.  
788. DISummit: Medium’s Scott Lamb on building relationships with readers
2020.02.17, external
  Scott Lamb explains Medium’s publishing strength and the centrality of building relationships between readers and editorial entities. He also looks back at his time at BuzzFeed and offers his views  
789. Indie-Mags: lebendige Kreativszene mit hoher Schaffenskraft
2020.02.16, news
  Unabhängige Blattmacher lieben Print und setzen Trends | PRINT&more stellte das Zeitschriftensegment „Independent Magazines“ vor.  
790. PZ Online: Angebote der PZ-Verlage setzen ihren Wachstumskurs fort
2020.02.12, external
  Visits im Januar: Die digitalen Angebote im Portfolio der PZ-Verlage erzielten im Januar 2,67 Milliarden Visits. Das waren 133 Millionen oder 5,3 Prozent mehr als im Jahr zuvor. Der Anteil der  
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